Metronomy پیشنهاد جاش هوم برای تولید آلبوم را رد کرده است

علی رهبری

رسانه نوا – گروه Metronomy اعلام کرد که پیشنهاد جاش هوم را برای تولید آلبوم رد کرده است. خواننده گروه Queens Of The Stone Age اخیرا آلبوم هایی را برای Iggy Pop و Arctic Monkeys تولید کرده است. اما خواننده گروه Metronomy اعتراف کرد که بیش از حد دمدمی مزاج است که بخواهد اجازه دهد هوم آلبوم او را تولید کند.

 

مونت در این باره به Classic Pop گفت: «کار بسیار اشتباهی است که یک آلبوم با هم تولید کنیم. نکته اینجاست که من و جاش هر دو دمدمی مزاج هستیم، بنابراین فکر نمی کنم که این اتفاق شدنی باشد. جاش موسیقیدان واقعا بزرگی است، که تعدادی آهنگ فوق العاده ساخته است. اما موسیقی او همیشه قابل پیش بینی و تشخیص است و می ترسم که کار با او بی کیفیت باشد.»

Metronomy به تازگی آلبوم جدید خود را با نام “Summer 08” منتشر کرده، که با حضور Robyn در آهنگ “Hang Me Out To Dry” همراه بود. مونت همچنین خبر داد که برای آلبوم جدید Robyn در حال نوشتن آهنگ است.

مونت در انتهای گفتگو گفت: «آهنگ هایی که ما برای آلبوم جدید Robyn نوشته ایم، متنوع است. برخی مانند آهنگ های کلاسیک دهه ۹۰ هستند که با نوشته های من آن ها را مدرن تر کردیم. Robyn همچنان در حال بررسی است که می خواهد با آلبوم خود چه کند، بنابراین حتی ممکن است از آهنگ های من استفاده نکند، اما کار کردن با او بیش از آن چه که تصور می کردم سرگرم کننده و لذت بخش بود.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی