وضعیت جسمانی خواننده سرشناس پس از جراحی قلب

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – ماه آپریل بود که مجله معروف Rolling Stone خبر از تعطیلی تور کنسرت های خواننده ی مشهور، Mick Jagger بدلیل جراحی قلب داد.

حالا دو ماه بعد از این جراحی، این راک استار مشهور در مصاحبه ای با رادیو تورنتو، برای اولین بار بعد از این عمل از وضعیت جسمانی اش گفت:

«‌ خیلی بهترم. در هفته های گذشته دائما در حال تمرین هستم و امروز صبح توانستم کمی هم در باشگاه ورزش کنم و بعد از آن به تمرین با گروهم بپردازم.

هفته ی آینده در شیکاگو، تور جدیدم را شروع می کنم و با گروهم قرار است کارهای بکنیم که هواداران تا بحال ندیده اند. هواداران معمولا در کنسرت ها می خواهند که آهنگ های معروف من را بشنوند ولی من نمی توانم همه ی آن ها را اجرا کنم و معمولا فقط ۲ یا ۳ آهنگ مورد علاقه ی آن ها شنیده میشود؛ این بار قصد داریم ۱۰تا از آهنگ های مشهور و مورد علاقه آنها را اجرا کنیم بطوریکه بگویند وای انتظار شنیدن این یکی رو نداشتم!

من ۷۵سال سن دارم اما هنوز عاشق برگزاری تور های مختلف هستم. من ۱۲ماه سال رو که در حال اجرا نیستم؛ اگر جوان باشید شاید بتوانید ولی من الان فقط ۳ یا ۴ ماه از سال رو در جاده ها سپری می کنم و بنظرم برای این سن، آمار قابل قبولی باشد!»

این خواننده انگلیسی، دارای لقب افتخاری «سِر» بوده و توانسته برنده جایزه های گرمی و گلدن گلوب نیز بشود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی