رکورد شکنی میراندا لمبرت در «جایزۀ موسیقی کانتری»

میراندا لمبرت

رسانه نوا – مراسم اهدای «جایزۀ موسیقی کانتری» که به ای‌سی‌ام (ACM) معروف است شب گذشته، یکشنبه، ۱۵ آپریل ۲۰۱۸ مصادف با ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ در شهر لاس‌ وگاس برگزار شد.
این مراسم که هرساله با چند اجرای فوق‌العاده آغاز می‌شود، امسال با سخنرانی و ادای احترام پنج ستارۀ موسیقی کانتری به قربانیان تیراندازی اکتبر در لاس وگاس افتتاح شد. (تیراندازی لاس وگاس در سال ۲۰۱۷ روز اول اکتبر در یک جشنوارۀ موسیقی کانتری اتفاق افتاد که در آن ۸۵۱ نفر زخمی و ۵۸ نفر کشته شدند.)

پنجاه‌وسومین دوره اهدای جوایز موسیقی کانتری برخلاف بسیاری از مراسم‌های مشابه‌ای که این سال‌ها برگزار می‌شوند با سخنرانی‌های سیاسی همراه نبود و برخی از شرکت‌کنندگان لباس‌هایی با علامت ۸۵۱ یا ۵۸ و ۱ به تن کرده بودند که اشاره به قربانیان حادثۀ اکتبر داشت.

جیسون الدین، خوانندۀ ۴۱ سالۀ موسیقی کانتری که هنگام تیراندازی لاس وگاس در حال اجرای برنامه بود پیش از همه سخنرانی کرد و نسبت به قربانیان آن حادثۀ دلخراش ادای احترام نمود.

میراندا لمبرت، خوانندۀ ۳۴ سالۀ امریکایی در این مراسم درخشان‌ترین چهره بود و با دو جایزه‌ای که در این مراسم برد به ۳۴ جایزۀ موسیقی کانتری در کارنامۀ کاری خود رسید و رکورد تاریخ ای‌سی‌ام را شکست. او جایزۀ «بهترین خوانندۀ زن سال» را برای نهمین سال متوالی از این مراسم دریافت کرد و جایزۀ «بهترین آهنگ سال» را نیز برای قطعۀ «تین من» به خانه برد. او در بخشی از سخنانش هنگام دریافت جایزه گفت: «از همۀ شما متشکرم که قلب شکسته‌ام را با من سهیم شدید». قطعۀ تین من از آلبوم سال ۲۰۱۶ است آلبومی که پس از جدایی از همسرش بلیک شلتون منتشر کرد. شلتون با نامزد تازه‌اش در مراسم حضور داشت اما هنگام سخنرانی لمبرت دوربین‌ها اشاره‌ای و به او نکردند و در واقع از اینکه با نشان دادن او حاضرین و آنها را معذب کنند اجتناب کردند.

کری آندروود دیگر ابرستارۀ موسیقی کانتری که از نوامبر سال گذشته به دلیل حادثه‌ای که برایش پیش آمده بود از رسانه‌ها اجتناب می‌کرد در این مراسم با اجرایی قدرتمند حضور یافت و تماشاچیان نتوانستند تفاوتی در چهرۀ او ببینند. او در پایان اجرا با تشویق فوق‌العاده حضار مواجه شد. تمام سالن به احترام بازگشت او به عرصۀ موسیقی از صندلی‌هایشان برخواستند و او که شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته بود با چشمانی خیس از حضار تشکر کرد.
از دیگر جوایز مهم این مراسم جایزۀ «بهترین خوانندۀ مرد سال» بود که به کریس استیپلتون رسید؛ جایزۀ «بهترین دوئت سال» را برادران اوزبورن دریافت کردند و جایزۀ «بهترین آلبوم سال» به خاطر آلبوم From A Room Vol. 1 به کریس استیپلتون داده شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی