ناین اینچ نیلز آخر هفته مینی آلبوم منتشر می‌کنند

انيسا رئوفي

رسانه نوا – لیدر گروه ناین اینچ نیلز، ترنت رزنور به طرفداران این بند راک امریکایی باسابقه، وعده داده که اواخر این هفته سورپرایزی در انتظارشان است.آخرهفته‌ی گذشته، رزنور توییت کرده بود: «هفته‌ی آینده» و با همین دو کلمه همه فهمیدند که مینی آلبومی که گروه قرار بوده منتشر کند در همین هفته در راه است.
در ماه ژوئن ناین اینچ نیلز خبر داد که قرار است در تابستان همزمان با توری که در امریکا برگزار می‌کنند، یک مینی آلبوم هم منتشر کنند. رزنور گفته بود: «مینی آلبومی که سال گذشته منتشر کردیم Not The Actual Events قرار است بخشی از یک سه گانه باشد که با فواصل شش ماهه منتشر خواهد شد.»

Not The Actual Events مینی آلبومی حاوی پنج قطعه و حاصل همکاری رزنور با همراه قدیمی‌اش اتیکوس راس بود که در دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. رزنور درباره انتخاب فرم مینی آلبوم برای این قطعات گفته بود:« این بهترین فرمی بود که می‌توانستیم با آن قصه‌مان را بازگو کنیم.»
ماه گذشته، ناین اینچ نیلز در یکی از اپیزودهای سری جدید سریال «تویین پیکس» ساخته‌ی دیوید لینچ حضور پیدا کردند و یکی از قطعات Not The Actual Events را اجرا کردند. رزنور و لینچ پیش از این هم سابقه‌ی همکاری با هم داشته‌اند. رزنور موسیقی متن فیلم «بزرگراه گمشده» ی لینچ را ساخته بود و لینچ هم موزیک ویدیوی Come Back Haunted را در همان سال برای آن‌ها کارگردانی کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی