پل مک کارتنی نسبت به گذشته نژادپرستانه خود واکنش نشان داد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – برای هیچ یک از ما این غیر معمول نیست که از رفتار گذشته خود احساس پشیمانی کنیم، و پل مک کارتنی هم از این قاعده مستثنی نیست.

این خواننده سابق گروه بیتلز، به مصاحبه خود با دیلی میل، نسبت به حرف هایی نژادپرستانه ای که بدون فکر در مورد آن و عواقبی که ممکن است در آینده داشته باشد، واکنش نشان داد. او توضیح داد که: «وقتی که من بچه بودم، بدون این که بدانید، نژادپرست بودم. واقعا اتفاق عادی بود که شما از کلمات خاصی استفاده کنید که دیگر امروزه کاربردی ندارند و از آن‌ها اصلا استفاده نمی کنید.»

مانند بسیاری از افراد نسل او، مک کارتنی در نهایت به خطای راه خود پی برد. بخشی از فرآیند بلوغ و روشن فکری به او کمک کرد تا در مورد حقوق بشر و اطلاعات حقوق مدنی بیشتر آگاه شود.

او هم چنین اعتراف کرد: «در طول مسیر پیشرفت، ناگهان متوجه شدیم این افرادی که ما این گونه در مورد آن ها صحبت می کنیم چه حسی خواهد داشت. مثل یک شوخی بین خودمان بود ولی حقایق بسیاری را در برداشت. در مورد خودم، من مردمان سیاه و سکه یک پنی را یکسان می دانستم و از این لفظ استفاده می کردم. مطمئنا تعداد زیادی از مردم هم نسل من از کلماتی که شما هم اکنون استفاده نمی کنید، استفاده می کنند یا می کردند.»

مک کارتنی همچنین در ادامه به دفاع از همکاری اخیر خود با کانیه وست پرداخت. از این که کانیه در متن خود از کلماتی در مورد مردم سیاه پوست استفاده کرد، چیزی نگفت ولی ناراحت می شد. او معتقد بود که کانیه سیاه پوست است و در حال صحبت با هم نوعان خودش است، در نتیجه این حرف ها توهین تلقی نمی شود و مخاطبان هم این مسئله را می دانند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی