خواننده سرشناس برای کودکان کتاب می‌نویسد!

مک کارتنی
سام بورنگ

رسانه نوا – «پل مک‌کارتنی» خواننده و موسیقیدان نامدار انگلیسی از نگارش یک رمان مصور برای کودکان خبر داد که قرار است سال آینده میلادی منتشر شود.

به گزارش رولینگ استون، این کتاب که «!Hey Grandude» نام دارد؛ قرار است در سپتامبر سال ۲۰۱۹ از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات رندم‌هاوس منتشر شود و بر اساس گفته «مک‌کارتنی» الهام گرفته از یکی از هشت نوه‌اش هست که یک روز او را «Grandude» (به معنای فردی سالخورده) صدا کرده و از آن روز این واژه لقب او شده است.

«مک‌کارتنی» گفت این کتاب درباره یک پدربزرگ‌ (همچون همه پدربزرگ‌ها) و ماجراجویی‌های جذابی است که وی با چهار نوه‌اش و به کمک چهار کارت پستال جادوی آغاز می‌کند. این چهره‌ معروف عالم موسیقی همچنین عنوان کرد که این کتاب را برای همه پدربزرگ‌ها در سراسر جهان و نوه‌هایشان نوشته‌ام.

«مک‌کارتنی» ۷۴ ساله تاثیرگذارترین ترانه‌سرا در تاریخ موسیقی آمریکا محسوب می‌شود. او با حضور در گروه موسیقی «بیتلز» به شهرت بین‌المللی دست یافت. وی در کار نوشتن ترانه آهنگ‌های معروفی مانند «دیروز» و «شب روز سخت» با «جان لنون» همکاری داشت.

«بیتلز» گروه انگلیسی راک بود که اعضای آن «جان لنون»، «پل مک‌کارتنی»، «جورج هریسون» و «رینگو استار» بودند. این چهار هنرمند در دهه ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کردند و بعد از ۱۰ سال همکاری، در سال ۱۹۷۰ میلادی از هم جدا شدند. آن‌ها فقط در انگلیس بیش از ۴۰ تک‌آهنگ و آلبوم به بازار عرضه کردند که در رتبه نخست جدول موسیقی این کشور قرار گرفت. این موفقیت در بسیاری از کشورهای دیگر نیز تکرار شد. «بیتلز» با فروش جهانی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نسخه از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین‌های موسیقی جهان لقب گرفت.

جدیدترین آلبوم «مک‌کارتنی» به نام «ایستگاه مصر» اوایل ماه اخیرا منتشر شد تا اولین پروژه موسیقیایی وی از سال ۲۰۱۳ میلادی باشد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی