فستیوال راک ام رینگ به دلیل ادامه طوفان لغو شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – آخرین روز از فستیوال راک ام رینگ در مندیگ آلمان برگزار نخواهد شد. روز آخر این فستیوال در پی گزارش هواشناسی و بروز طوفان ویران کننده در اروپا لغو شده است.

همچنین تعدادی هم طی روزهای گذشته مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

در پی این اتفاق بیانیه ای از طرف سازمان دهندگان این فستیوال منتشر شد. در این بیانه اعلام شده بود که: «در اولین روز جشنواره بیش از ۸۰ نفر از بازدیدکنندگان توسط رعد و برق آسیب دیدند و در بیمارستان بستری شدند. به دلیل این وضعیت مخاطره آمیز، از شما می خواهیم که به خانه های خود بازگردید. از این تصمیم بسیار متاسفیم، اگر چه، از شما درخواست می کنیم که این وضعیت اضطراری را به دلیل شرایط آب و هوایی درک کنید.

با این حال، سازمان دهندگان اقدام به ادامه فستیوال در روز شنبه کردند، و با دور دیگری از رعد و برق ها و مصدوم شدن حدود ۸ نفر مجبور به توقف برنامه شدند. مقامات محلی مجوز برگزاری این جشنواره را لغو کردند، در نتیجه سازمان دهندگان هم مجبور به لغو کلی برنامه شدند.

به تازگی آب و هوای بد موجب ویرانی در سراسر اروپای مرکزی شده که با مرگ ۱۱ نفر در آلمان در طول چند هفته گذشته همراه بوده است. ۳۵ نفر دیگر هم در طول مسابقه فوتبال در بخش جنوب غربی این کشور زخمی شدند. رومانی، بلژیک و فرانسه نیز خسارت سنگینی دیده اند. گاردین اشاره کرد که ۱۱ هزار خانه در فرانسه بدون برق هستند و موزه لوور در پاریس به دلیل جاری شدن سیل بسته شده است. انتظار می رود فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، اعلام یک فاجعه ملی کند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی