سم اسمیث ضبط آلبوم جدیدی را آغاز کرد

انيسا رئوفي

رسانه نوا – آلبوم جدید سم اسمیث در راه است: روز سه‌شنبه سم‌ اسمیث، خواننده‌ی انگلیسی برنده‌ی گرمی در صفحه‌ی اینستاگرام خود عکس‌هایی از خودش در استودیو منتشر کرد. در شرح تمام این نه قطعه عکس عبارت «ضبط X» نوشته شده است.در این عکس‌ها غیر از اسمیث و گروهش تصاویری از جیمی نیپس که در ساخت تک‌آهنگ‌های Stay With Me و Writing on the Wall همکار اسمیث بود وجود دارد. تک‌آهنگ اول برنده‌ی جایزه‌ی گرمی سال ۲۰۱۴ شد و تک‌آهنگ دوم که قطعه‌ی اصلی موسیقی متن فیلم «اسپکتر» از مجموعه جیمز باند بود برنده‌ی جایزه‌ی اسکار ۲۰۱۵ شد.
اسمیث پس از اولین آلبومش در سال ۲۰۱۴، به غیر از تک‌آهنگی که برای موسیقی متن فیلم جیمز باند ساخت هیچ اثر دیگری منتشر نکرده است. اولین آلبوم او به نام In the Lonely Hour برای او شهرت جهانی، تور کنسرتی که کامل به فروش رفت و چندین جایزه‌ی گرمی به همراه داشت. او در طول تورش مجبور شد چند اجرایی را به خاطر مشکلات حنجره لغو کند و حتی جراحی کوچکی هم انجام داد اما پس از مدتی بهبود پیدا کرد و به اجرا بازگشت.
این موزیسین سال گذشته را به طور کلی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دوری کرد و هیچ اطلاعاتی درباره‌ی اینکه چه زمانی اثر دیگری از او منتشر می‌شود نداد. این عکس‌ها اولین نشانه‌ها مبنی به بازگشت او به استودیوی ضبط است که توسط خودش منتشر می‌شود.
حدود دو ماه پیش یعنی روز ۶ اپریل تیمبلند، تهیه کننده‌ی مشهور و رپر امریکایی در اینستاگرامش پستی را منتشر کرد که اسمیث و نیپس را در عکسی کنار او نشان می‌داد و در شرح آن نوشت: «داریم شروع می‌کنیم». این پست گمانه‌زنی‌هایی را باعث شد مبنی بر اینکه تیمبلند در آلبوم جدید اسمیث نقش دارد اما اسمیث هنوز هیچ تاریخی برای انتشار اثر جدید اعلام نکرده و هیچ اطلاعاتی هم از صحت این همکاری در دست نیست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی