سلنا گومز هم بازیگر وودی آلن شد

انيسا رئوفي

رسانه نوا – وودی آلن، کارگردانی است که همیشه درباره‌ی فیلم‌هایش رازدار است و پیش از ساخت، اطلاعاتی درباره‌ی آنها فاش نمی‌کند. او این‌بار نیز همین روند را در پیش گرفته و درباره‌ی فیلم جدیدش که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده اطلاعاتی در دست نیست. تنها می‌دانیم این فیلم توسط استودیوی آمازون منتشر خواهد شد و سلنا گومز، بازیگر و خواننده‌ی جوان هالیوود در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

وودی آلن از سال ۲۰۱۶ همکاری خود را با آمازون آغاز کرد و پیش از این نیز Cafe Society (2016) و Wonder Wheel را با این استودیو ساخت.

پروژه‌ی سوم آلن با این استودیو در حالی آغاز می‌شود که هنوز فیلم آخرش Wonder Wheel اکران نشده است. این فیلم اولین اجرای خود را در جشنواره‌ی فیلم نیویورک در ماه اکتبر خواهد داشت. آلن در این فیلم نیز از جاستین تیمبرلیک که او هم بیشتر به عنوان خواننده‌ی پاپ شهرت دارد استفاده کرده است.

سلنا گومز، خواننده‌ی و بازیگر بسیار موفق ۲۵ ساله امریکایی در سال‌های اخیر تجربیات مختلفی در رشته‌های مختلف هنری داشته است. او که یک ستاره‌ی دیسنی هم هست مدتی به عنوان طراح کیف وارد دنیای مد شده و با برند امریکایی Coach همکاری می‌کند و از طرفی در سریال پرجنجال ۱۳ Reasons Why که تولید شبکه‌ی نت‌فیلیکس است یکی از تهیه‌کننده‌ها است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی