استینگ قصد دارد با آلبوم بعدی خود به دنیای راک بازگردد

علی رهبری

رسانه نوا – استینگ قصد دارد با ساخت آلبومی به نام “۵۷th & 9th” بازگشتی دیرهنگام به موسیقی راک داشته باشد. مارتین کارزنبوم هم وظیفه تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده دارد.

کارزنبوم در بحثی جدید با مجله رولینگ استون گفت: «بیشتر کار تولید این آلبوم با تلاشی بی وقفه انجام شد. فکر نمی کنم استینگ تاکنون چنین تلاشی برای تولید اثری خاص بعد از سال ۱۹۸۳ و کار Synchronicity کرده باشد.»

استینگ بعدها و برای برگزاری یک تور در سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ به اندی سامرز و استوارت کوپلند پیوست. او تاکید فراوانی کرد که آلبوم “۵۷th & 9th” تاثیر بسیار کمی از آن تور دارد.

استینگ با گروهی از نوازندگان شامل نوازنده درام تور وینی کولاتا، گیتاریست دومینیک میلر، همراه با جری فوئنتس و دیگو ناواریا می شد، به تولید کارهای استودیویی مشغول گردید. رویکرد استینگ این بود که بدون منابع کافی برای آثار خوب، روی به نوشتن آهنگ های جدید  بیاورد. 

نتایج کارهای او آهنگ هایی برای “Labyrinth”، آهنگ های کریسمس و آثار ارکسترالی مانند “Symphonicities” و همچنین کار در تئاتر برادوی به نام “The Last Ship” شد.

استینگ با لبخند گفت: «این آلبوم، یک آلبوم بی محتوا نیست. این اثر راک ترین کاری است که من تاکنون انجام داده ام. این آلبوم مانند اتوبوسی از آهنگ های متفاوت است و گل سر سبد کارهای من خواهد شد که با انرژی فراوانی همراه است. من بسیار خوشحالم که این کار را انجام داده ام و امیدوارم مورد پسند طرفداران هم قرار گیرد.»

هنوز تاریخ انتشاری برای آلبوم “۵۷th & 9th” اعلام نشده است، در حالی که استینگ یک تور مشترک را با پیتر گابریل در حال انجام دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی