تیلور سویفت برای یکی از طرفدارانش خانه خرید!

تیلور سویفت

رسانه نوا – تیلور سوئیفت، ستارۀ پرآوازۀ موسیقی پاپ بعد از اینکه متوجه شد یکی از طرفدارانش هشت ماه بارداری را بی‌خانمان بوده برای او و همسرش خانه خرید.
استفانی، یکی از طرفداران سوئیفت بعد از اجرای این هنرمند در منچستر از کار او در پشت صحنه بسیار شگفت‌زده شد. او داستانش را در اپلیکیشن سوئیفت لایف که یک اپلیکیشن اختصاصی تیلور سوئیفت در سبک شبکه‌های اجتماعی است با مردم سهیم شد. او توضیح می‌دهد که مدت‌ها به این فکر می‌کردم که این داستان را با دیگران سهیم شوم یا نه تا بالاخره تصمیم گرفتم به همه دنیا بگویم این ستاره بزرگ برای من چکار کرده است.

او نوشت: «چیزی که شما نمی‌دانید این است که من برای هشت ماه از دوران بارداری‌ام را بی‌خانمان بودم. مختصر می‌گویم، آپارتمان ما به دلایل بهداشتی و امنیتی محکوم شد و ما همه چیزمان را از دست دادیم.»

او همچنین شرح می‌دهد که همزمان همسرش نیز شغل خود را از دست داد و ادامه می‌دهد: «مادرم در کنسرت منچستر تیلور که من هم شرکت کرده بودم با او صحبت کرد و از او خواسته بود در اجرا کاری کند تا کمی احساس خوبی به من دست دهد. بعد از اجرا تیلور ما را به اتاق تعویض لباسش برد و به من گفت: «استفانی تو مدت زیادی است که در زندگی من هستی و هیچ‌وقت از من چیزی نخواستی. می‌توانستی سراغم بیایی و از من کمک بخواهی اما این کار را نکردی. مادرت به من گفت…”»
استفانی توضیح می‌دهد که سوئیفت برایش گفته اول می‌خواسته پول بلیط او را که برای آن اجرا خریده به او پس بدهد اما بعد او و همسرش را کمک کرده که یک خانه و هرچیزی که برای فرزندشان نیاز دارند بخرند. استفانی می‌گوید: «او به من گفت: “دلم می‌خواهد بتوانی از دختر کوچولوات لذت ببری و دربارۀ این چیزها نگران نباشی.”»
او اضافه می‌کند: «آن شب او دست من را گرفت و از روی زمین بلندم کرد همانطور که ۱۲ سال این کار را کرده بود. همیشه دوست‌دار او هستم.»

این اولین بار نیست که سوئیفت برای کمک به طرفدارانش از مسیر معمول خارج می‌شود. در گذشته او بارها برای طرفداران خیلی جدی‌اش هدایای کریسمس و هاناکا فرستاده، به فالورهای دانشجویش کمک کرده وام‌هایشان را بازپرداخت کنند و به پروژه‌های درمانی مبالغ هنگفتی کمک کرده است.

دیدگاه شما

4 دیدگاه
پاسخ دادن

یه سوال در مورد تیتر این خبر دارم
آیا حقیقتا این کار عجیبه؟!؟!؟!؟
چه دنیای بدی شده که وقتی یه نفر یه کار انسانی انجام میده همه تعجب می کنن!!!!!
درود بر این انسان شریف و همه انسانهای بزرگوار اهل هر دین و کشوری که هستند

پاسخ دادن

دقیقا منم همین سوالو دارم . واقعا کجای این کار تعجب داره که علامت تعجب گذاشتین . تیتر رو گذاشتین کار عجیب ؟؟؟

پاسخ دادن

تنها چیزی که می توان گفت این است که : آفرین و دست مریزاد! به این انسان بزرگ

پاسخ دادن

یاد هنرمندها 😐 و خواننده های 😐 خودمون افتادم………

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی