سویفت بازنده مراسم اهدای جایزۀ موسیقی MTV اروپا

2017 MTV Europe Music Awards

رسانه نوا – شب گذشته مراسم اهدای جایزۀ موسیقی MTV اروپا در سالن ومبلی لندن برگزار شد و در این مراسم شان مندز با دریافت ۴ جایزه بزرگترین برندۀ سال ۲۰۱۷ شد.
این موزیسین کانادایی جوایز «پرطرفدارترین هنرمند»، «بهترین قطعه» (برای آهنگ There’s Nothing Holding Me Back)، «بهترین هنرمند» و «بهترین هنر کانادایی» را دریافت کرد.

تیلور سوئیفت بااینکه بیشترین تعداد نامزدی را برای ام‌تی‌وی اروپایی امسال دریافت کرده بود نتوانست در این مراسم هیچ جایزه‌ای را از آن خود کند و شایعاتی که دربارۀ اجرای او در این مراسم شنیده می‌شد محقق نشد.

به‌جای آن امینم، رپر مشهور امریکایی با اجرای فوق‌العادۀ تک‌آهنگ جدیدش، Walk On Water مراسم را تکان داد. استورمزی هم از داخل ماشین پلیسی که روی صحنه آورده بود قطعۀ Big For Your Boots را اجرا کرد. از دیگر اجراهای این مراسم می‌توان به اجرای کیلرز، کشا، تراویس اسکات، ریتا اورا و دیوید گتا، دی‌جی فرانسوی، اشاره کرد.

ریتا اورا، بازیگر و رپر ۲۶ سالۀ بریتانیایی که میزبان مراسم بود به خاطر تسلط زیادش در اجرا و میزبانی مراسم همه را حیرت‌زده کرده و بعد از مراسم نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

گروه U2 نیز در این مراسم جایزۀ «آیکون بین‌المللی» را دریافت کرد و بونو، خوانندۀ گروه، قطعۀ Blinded By Your Grace اثر استورمزی را اجرا کرد.

همچنین جوایز اصلی دیگر بدین شرح اهدا شدند:

بهترین [هنرمند]هیپ‌ هاپ – امینم

بهترین ویدئو – کندریک لمر برای قطعۀ Humble

بهترین اجرای زنده – اد شیران

بهترین [هنرمند] الکترونیک – دیوید گتا

بهترین [گروه] راک – کلدپلی

بهترین ظاهر – زین

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی