اپلیکیشن شخصی تیلور سوئیفت او را به دادگاه می‌کشاند

رسانه نوا – تیلور سوئیفت ستارۀ ۲۸ سالۀ امریکایی ممکن است به خاطر اپلیکیشنی که سال گذشتۀ میلادی از آن رونمایی کرد مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.


این برنامه که یک اپلیکیشن در ردۀ شبکه‌های اجتماعی است مخصوص طرفداران این خواننده طراحی شده تا راحت‌تر با یکدیگر و با سوئیفت در تماس باشند، بتوانند موسیقی‌ ستاره محبوبشان را گوش کنند و خبرهای مربوط به او را از زبان خودش بشنوند. در این اپلیکیشن عکس‌ها و ویدئوهای منتشر نشده زیادی از این خواننده به مخاطبان ارائه می‌شود.

اما به تازگی یک کمپانی تولید کامپیوتر که سوئیفت‌لایف نام دارد ادعا کرده تیلور سوئیفت بدون توافق و اجازه نام او را برای اپلیکیشن شخصی خود استفاده کرده و به همین دلیل قصد دارد از سوئیفت شکایت کند. به گزارش تی‌ام‌زی آنها گفته‌اند که از سال ۲۰۰۷ صاحب کمپانی سوئیفت‌لایف هستند و بنابراین پیش از آنکه اپلیکیشن سوئیفت طراحی شود آنها در بازار حضور داشته‌اند و پاتریک بنوت، صاحب این کمپانی علامت تجاری این کمپانی را در سال ۲۰۰۸ ثبت کرده است.

بنوت مدعی است تیلور و تیمش نام تجاری او را گرفته و بدون هیچ مشورت و اطلاعی برای برند خودشان استفاده کرده‌اند. او پرونده‌ای برای نقض علائم تجاری علیه سوئیفت تشکیل داده و به دنبال خسارتی است که هنوز میزان آن مشخص نیست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی