گاف بزرگ ستاره هیپ هاپ دردسر ساز شد

رسانه نوا – کاردی بی، رپر پرحاشیه امریکایی ناخواسته فاش کرد که تا حالا گمان می‌کرده دونالد گلور و چایلدیش گمبینو [لقب هنری‌اش] دو نفر هستند.

کاردی بی در توئیتی که به سرعت آن را حذف کرد نوشت: «جالب است که دونالد گلور و چایلدیش گمبیو تا این اندازه شبیه هم هستند. به گمانم رازشان این است که یک نفرند!!! خیلی جالبه!!»
او سه دقیقه بعد توئیت کرد: «صبر کنید، گیج شدم»

کاردی برای جنجال‌آفرینی‌های عمدی‌اش در اینترنت مشهور است اما از آنجا که توئیت اولش را حذف کرد به نظر می‌رسد واقعا متوجه نبوده که این دو اسم مربوط به یک فرد است.

دونالد گلور، رپر، بازیگر و کمدین امریکایی است که در عرصۀ موسیقی با نام هنری چایلدیش گمبینو فعالیت می‌کند.

کاردی بی، رپر ۲۵ سالۀ امریکایی، پیش از موسیقی با رفتارهای عجیب و غریب و بی‌پرده حرف زدن دربارۀ زندگی شخصی‌اش در فضای مجازی و مخصوصا در اینستاگرام به شهرت رسید. او از سال ۲۰۱۵ در رسانه‌ها خبرساز شد اما اولین آلبوم استودیویی خود را به نام «تجاوز به حریم شخصی» امسال (۲۰۱۸) منتشر کرد.

از عمده خبرهایی که همواره دربارۀ کاردی بی وجود داشته و سوژۀ رسانه‌ها شده رابطۀ او با نیکی میناج است. ظاهرا نیکی و کاردی چندان رابطۀ خوبی ندارند و از آنجا که دو ستارۀ مونث موسیقی هیپ هاپِ روز هستند رسانه‌ها تمایل دارند آن دو را مقابل یکدیگر و رقیب هم نشان بدهند اما میناج و کاردی همیشه منکر اختلاف جدی‌ای بین خودشان بوده‌اند. آنها در قطعه‌ای از گروه میگوس به نام موتوراسپورت (Motorsport) با هم همکاری کردند.

از جمله حاشیه‌های مهم دیگری که اخیرا دربارۀ کاردی بی وجود داشته این است که یکی از طرفداران او در یکی از مهمانی‌های مت گالا، از او و نامزدش آف‌ست (یکی از اعضای گروه سه نفرۀ میگوس) به خاطر فحاشی و زدوخورد شکایت کرده است. این شاکی مدعی شد هنگامی که خواسته از این دو رپر مشهور امضا بگیرد با فحاشی و برخورد فیزیکی آن دو مواجه شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی