اجرای زنده دو شاعر بزرگ راک در کنار هم

رسانه نوا – گروه نیک کیو و بد سید اعلام کرد تابستان سال آینده کنسرت بزرگی در ایرلند برگزار خواهد کرد که مهمان بسیاره ویژه‌ای دارد.

به گزارش رسانه نوا، قرار است در این اجرا پتی اسمیت، شاعر، نویسنده و افسانۀ پانک نیز به کیو و گروهش بد سید بپیوندد.

اگر این اجرا محقق شود کیو و گروهش بعد از گذشت ۱۰ سال است که در ایرلند روی صحنه می‌روند. محل این اجرا ساختمان بزرگ و باشکوه کیلمینم در شهر دوبلین است، ساختمانی که پیشینۀ آن به قرن ۱۷ میلادی می‌رسد. این اجرا برای روز ۶ جون ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است. اسمیت نیز آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به‌مناسبت ۴۰ سالگی آلبوم Horses در مکان مشابهی در دوبلین اجرا داشت.

این اجرا بخشی از پروژۀ عظیم نیک کیو و بد سید در سال ۲۰۱۸ برای اجراهای بزرگ در سراسر اروپا است که کیو و گروهش جزئیات آن را برای علاقمندان به شرکت در این کنسرت‌ها اعلام کرده‌اند.

این اولین بار است که پتی اسمیت خواننده و آهنگساز سرشناس موسیقی راک با کیو برای اجرا روی صحنه می‌روند. بلیت‌فروشی برای این کنسرت از ۲۳ اکتبر در سایت Ticketmaster آغاز می‌شود و پایه قیمت آن ۶۹٫۵۰ یورو است.

کمی پیش در اوایل ماه جاری میلادی، بابی گیلیسپی موزیسین اسکاتلندی در لندن به کیو و گروهش پیوست. این اجراها که در حمایت از آلبوم جدید کیو به نام درخت اسکلتی برگزار می‌شوند بسیار بزرگ و ویژه هستند و مخاطبان این خوانندۀ استرالیایی را حیرت‌زده کرده است. این آلبوم پس از مرگ تراژیک آرتور، فرزند کیو در سال ۲۰۱۵ ضبط و روانۀ بازار شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی