کتی پری: صدای انفاق بلندتر از توئیتر است

رسانه نوا – کتی پری، ستاره‌ی پاپ امریکایی درباره‌ی مشارکت مدنی جدیدش به عنوان یک شهروندِ جهانی گفت: «شدیدا معتقدم که رفتار و اعمال ما صدای رساتری از پیام‌های توئیتری دارد»

طرفداران خَیِر کتی پری این شانس را دارند که از طریق مشارکت در امور خیریه بلیت کنسرت کتی پری را به دست بیاورند. کتی پری خواننده‌ی سی‌ودوساله‌ی نیکوکار به نوجوانانی که زمان و امکاناتشان را برای کمک به بنیاد خیریه‌ی Boys & Club محله‌شان صرف می‌کنند بلیت رایگان می‌دهد. این بنیاد خیریه یک سازمان ملی با شعبه‌های محلی است که برای کودکان برنامه‌های بعد از مدرسه طراحی و برگزار می‌کند.

پلت‌فرم خدمات اجتماعی Global Citizen اعلام کرد مشارکت آنها با کتی پری برای حمایت از بنیاد Boys & Girls Club است و این همکاری روز ۳۱ جولای (مصادف با ۸ تیر ۹۶) آغاز شده است. در واقع افرادی که روی وب سایت Global Citizen ثبت نام کنند و به بیناد، کمک مالی یا غیرمالی کنند، شانس دریافت یک جفت بلیت برای کنسرت کتی پری از آلبوم اخیرش Witness را پیدا می‌کنند. البته هوادارانی که در محل خود کلاب‌ها داوطلب کمک و همیاری شوند نیز این شانس را دارند که بلیت وی آی پی دریافت کنند و همچنین به ملاقات پری در پشت صحنه بروند.

پری در بیانیه‌ای ضمن اعلام مشارکتش در این عمل خیرخواهانه گفت: «من شدیدا باور دارم که رفتار و اعمال ما صدای رساتری از پیام‌های توئیتری دارد» و همچنین اضافه کرد: «فکر می‌کنم ما همه به دنبال راهی برای محقق کردن تغییرات خیلی بزرگ هستیم و این فرای انفاق کردن پول خوردهایمان به بنیادهای خیریه است»
تور-کنسرت کتی پری که در حمایت از آلبوم پنجمش به نام Witness برگزار می‌شود در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۷ از ایالت اوهایو، در کلمبیا آغاز خواهد شد و احتمالا تا آگست سال آینده ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی