انتقاد از خواننده سرشناس پس از رفتارهای عجیبش در مسابقات بسکتبال!

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – تیم بسکتبال Toronto Raptors به دلیل رفتارهای رپر معروف، Drake، در کنار زمین، از سوی اتحادیه ملی بسکتبال NBA مورد اخطار قرار گرفت.

این رپر به دلیل رفتارهای عجیبش در مسابقات فینال کنفرانس شرق مورد انتقاد قرار گرفته است. از جمله این رفتارها می‌توان به مزاحمت، صحبت با بازیکنان و ترک کردن صندلی برای صحبت درگوشی با مربی تیم رپتورز اشاره کرد.

سخنگوی لیگ برتر بسکتبال NBA در حالی این اخطار رو صادر کرده که تیم رپتورز با سرمربی گری  Nick Nurse باید در فینال مسابقات با تیم مشهور گلدن استیت روبه رو شود.

این اولین بار نیست که دریک به دلیل رفتارهایش در یک مسابقه مورد اخطار قرار می‌گیرد؛ یک بار دیگر هم به دلیل ادبیات زننده‌اش در مواجه با Kendrick Perkins، بازیکن تیم کلیولند کاوالیرز، مورد اخطار قرار گرفته بود.

قبل از شروع مسابقه فینال، فوق ستاره‌ی بسکتبال جهان و تیم گلدن استیت، استفن کری گفته: «حضور او سرگرم کننده است؛ میدونم که حضور او دقیقا در کنار نیمکت تیم باعث مزاحمت می شود اما در پایان روز به او خوش گذشته است. نمی توان از کسی برای خوشگذرانی متنفر بود. در این زندگی همه از یکدیگر بابت خوشگذرانی احساس تنفر دارند.»

نورمن پاول، بازیکن تیم رپتورز هم در ارتباط با حضور دریک نگاه مثبتی داشته و گفته: «اون یک هوادار بزرگه و خیلی خنده داره که حضور اون در کنار زمین واقعا روی تیم حریف تاثیرگذاره! میتونید ببینید که بودنش مربی های حریف رو آزار میده.»

Klay Thompson بازیکن تیم گلدن استیت هم گفته با اینکه ممکن است از او به عنوان یک هوادار تیم رپتورز خوشش نیاید اما همیشه طرفدار موسیقی دریک بوده و او را بسیار بااستعداد خواند.

اخیرا پخش موسیقی های دریک هم در رادیو های شهر میلواکی ممنوع اعلام شده بود؛ یکی از مجریان رادیویی شهر میلواکی اعلام کرده بود که تا پایان سری مسابقات فینال NBA صدای دریک از این رادیو پخش نخواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی