آیا جانی دپ گیتاریست ثابت مرلین منسون می‌شود؟

مرلین منسون و جانی دپ

رسانه نوا – مرلین منسون و جانی دپ صمیمیتی دیرینه دارند اما آیا ممکن است این ستارۀ هالیوود به گروه منسون بپیوندد؟
ظاهرا این پیشنهادی است که از طرف منسون مطرح شده و خود او تائید کرده که این خبر حداقل در حد آغاز یک رای‌زنی صحت دارد. او در توئیتر خود نوشته است: «جانی دپ مشغول فکر کردن به همکاری با گروه به عنوان گیتاریست است. آیا عالی نیست؟»

به هر حال این پیشنهاد خیلی هم غافلگیرکننده نیست چون دپ و منسون سال‌هاست رابطۀ نزدیکی دارند و دپ هم به تازگی در موزیک ویدئویی از منسون به نام Say10، یکی از قطعات دهمین آلبوم استودیوی او به‌نام Heaven Upside Down بازی کرده است.

منسون یک‌بار در گفتگویی که در سال ۲۰۱۲ پیش از اجرای غافلگیرکنندۀ آنها در مراسم Revolver Golden Gods انجام شد گفته بود: «من سال‌هاست که او [دپ] را می‌شناسم … و عجیب است که این همه سال در حوزۀ موسیقی با هم کاری نکردیم»

این دو دوست قدیمی بعدها در نسخۀ بازخوانی شده از قطعۀ You’re So Vain که اثری از کارلی سایمون است همکاری کردند که دپ در آن درامز و گیتار می‌نواخت.
البته ورود دپ به حوزۀ موسیقی مانند روال متداول ستارگان سینما که راک‌استار می‌شوند نیست و او توجه و تحسین زیادی را نسبت به نوازندگی‌اش جلب کرده است. دپ در کنار الیس کوپر و جو پری، بنیانگذار گروه «هالیوود ومپایرز» است و کوپر دربارۀ مهارت او در نوازندگی می‌گوید گیتاریست ماهر گروه اروسمیت (جو پری) وقتی نوازندگی دپ را دیده از دپ خواست تا به او گیتار درس بدهد.

توئیگی رامیرز گیتاریست گروه مرلین منسون پائیز سال گذشته از گروه خارج شد و گروه فعلی منسون شامل تایلر بیتس (گیتاریست لید)، گیل شرون (درامر)، پاول وایلی (گیتاریست ریتم – عضو مهمان در تورها) و Juan Alderete (نوازندۀ بیس) است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی