ویل اسمیت خواننده‌ی ترانه رسمی جام جهانی شد

انيسا رئوفي

رسانه نوا – ویل اسمیت، هنرپیشه و رپر معروف هالیوودی آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ را می‌خواند.

به نظر می‌رسد این رپر ۴۹ ساله که بیشتر در حوزۀ سینما فعال بوده است با نیکی جم، هنرمند امریکایی و ارا ایسترفی، خوانندۀ آلبانیایی کنار هم جمع شده بودند تا قطعۀ مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ را ضبط کنند. همچنین گزارش شده است که دیپلو، تهیه‌کننده و دی‌جی لس آنجلسی تهیه‌کنندگی این قطعه را برعهده دارد.

قطعۀ جام جهانی جمعه ۲۵ می (مصادف با ۴ خرداد ۱۳۹۷) روی سرویس‌های پخش موسیقی منتشر می‌شود. این در حالی است که جام جهانی ۲۰۱۸ روز چهاردهم جون (۲۴ خرداد) در کشور روسیه آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش بیلبورد، مدیر برنامۀ نیکی جم، گفته است جم و اسمیت اخیرا در بوداپست قرار داشته‌اند و آخرین اصلاحات را روی قطعه انجام داده‌اند. اما فیفا پاسخ صریحی به سوال سی‌ان‌ان در این مورد نداده است. سخنگوی فیفا به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفت: فهرست هنرمندان و ایدۀ نهایی آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ به زودی اعلام خواهد شد.»

جام جهانی در طول تاریخ خود همواره از ستارگان سرشناسی برای ساختن موسیقی و نیز اجرای برنامه استفاده کرده است. از جمله در سال ۲۰۱۴ جنیفر لوپز ستارۀ موفق هالیوودی همرا با پیتبول ستارۀ دیگری در عرصۀ موسیقی پاپ آهنگ آفیشال جام جهانی را خواندند که در واقع جا پای خوانندۀ مشهور کلمبیایی، شکیرا گذاشتند. شکیرا قطعۀ «واکا واکا (این بار نوبت افریقا است)» را در سال ۲۰۱۰ برای جام جهانی خواند.

آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال به عنوان موسیقی این مراسم هم در افتتاحیه و هم در مناسبت‌های مختلف آن استفاده می‌شود و چون فوتبال در سراسر جهان مخاطبان بسیاری دارد معمولا برای خوانندگان نیز فرصت مناسبی برای رساندن موسیقی‌شان به گوش مردم دنیا است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی