آلن وایت نوازنده گروه Yes برای مدتی از گروه جدا می شود

علی رهبری

رسانه نوا – درامر گروه Yes، آلن وایت  به دلیل جراحی که بر روی کمر خود انجام داده قصد دارد مدتی از گروه جدا شود. جای او را در این فاصله درامر سابق گروه Hurricane، جی چلن پر خواهد کرد.

به گزارش نوا، وایت این خبر را بر روی وب سایت رسمی گروه منتشر کرده و گفت که کمر درد شدیدی را در طول تور بهار در اروپا تحمل کرده و در پی توصیه های پزشکی به این نتیجه رسیده که جراحی تنها گزینه باقی مانده است.

وایت نوشت: «با کمی استراحت و درمان فیزیکی، می توانم با فرم خوب و آماده به گروه ملحق شوم و آماده بازگشت به تور تابستانه گروه در آینده ای نزدیک شوم. برای بازگشت به جاده همراه با گروه بسیار مشتاق هستم، اما باید مطمئن شوم که روند درمانیم به خوبی طی شده باشد. تا زمانی که قادر باشم دوباره به تور بازگردم، دوست خوبم جی چلن جای مرا پر خواهد کرد و درامم را گرم نگه می دارد. ورود او را به خانواده Yes خوش آمد می گوییم. او با قبول انجام این کار در آخرین لحظه خدمت بزرگی به طرفداران گروه که امیدوار به شاهد اجرای برنامه گروه Yes در تابستان بودند، کرده است.

نام چلن به واسطه حضور در تعدادی پروژه برای طرفداران گروه Yes آشنا است. گذشته از اجرا با گیتاریست اصلی گروه پیتر بنکس، او یکی از اعضای گروه Conspiracy بود و در کنار کریس اسکاویر اجرا می کرد، و نیز در توری در آسیا با نوازنده کیبورد گروه Yes همکاری داشت.

تعهدات تور پیش روی گروه شامل اجرای آهنگ هایی خواهد بود که گروه آن را با نام “The Album Series” معرفی کرده است و شامل مجموعه ای از آهنگ ها از آلبوم های مختلف و هم چنین بهترین آثار آن ها است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی