تماشا کنید: نگاهی به حواشی کنسرت کاوه یغمایی

مدیر وبسایت

رسانه نوا – برگزاری کنسرت کاوه یغمایی با حواشی فراوانی همراه بود که از ضعف در صدابرداری تا روخوانی ترانه‌ها توسط این هنرمند را شامل می‌شد. 

 

 

در چهارمین قسمت از برنامه پارتیتور به کنسرت کاوه یغمایی در تهران نگاهی داشته‌ایم. این دومین کنسرت کاوه یغمایی پس از بازگشت او به ایران محسوب می‌شود. او قطعاتی از آلبوم «مترسک»، «سکوت سرد» و «منشور» را در این کنسرت اجرا کرد. 

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

واقعا چه تحلیل و گزارش مغرضانه ای. اولین بار بود همچین تحلیل هایی درباره ایشون میشنوم. همین که یه هنرمند در طول کار هنریش تنها ۳ آلبوم داده و با کیفیت اند از هر نظری دال بر حرفه ای بودنش داره. رضا صادقی یه هنرمند تایید شدست و وقتی ایشون از آلبوم جدید کاوه یغمایی به وجد میاد یعنی کارشو خوب بلده. آهنگسازیای فوق العاده به همراه شعرهای پرمفهوم و صدای خاصش. در ضمن این شعرها چون اکثرا بصورت شعر نو هستند حفظشون سختتره. تو خیلی از کنسرت ها کتاب شعر جلو خواننده هست. شادمهر عقیلی که ستاره پاپ ایرانه خودش اعتراف میکنه من همه شعرامو حفظ نیستم و از کتاب جلوش کمک میگیره. خواهشا نقدهای منصفانه کنید

Ali
پاسخ دادن

در یک کلام گزارش فوق العاده بیخودی بود!!! خسته نباشید… همونجوری که گفتین دقیقا اوضاع شکوفای موسیقی کشور خیلی بهتر از رسانه اون نیست….

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی