کنسرت بابک جهانبخش در ساری برگزار شد

فاطمه صنیعی

رسانه نوا – بابک جهانبخش در ادامه تور کنسرت‌هایش به میزبانی شهر ساری روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا،  هفتم آذر ماه ۹۷ بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ به همراه ارکسترش، پس از مدت ها در ساری طی دو سانس با هواداران خود دیدار کرد.

در ابتدای کنسرت با ورود اعضای تیم ارکستر فضای شاد و پر هیجانی ایجاد شد. و پس از نواختن موسیقی قطعه پریزاد و ورود بابک جهانبخش به صحنه، سالن غرق در تشویق حضار شد.

جهانبخش پس از اجرای اولین قطعه در ابتدای کلام خود ضمن سلام و خوش آمد گویی به حضار گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره به ساری آمدیم و امیدوارم که شب به یاد ماندنی و خاطره انگیزی در کنار هم داشته باشیم.

سپس وی با همراهی و تشویق پیاپی حضار سعی در افزایش انرژی سالن داشت و تو همونی که قطعه‌ای بود که در این لحظه اجرا شد.
دو قطعه ابتدایی از جدیدترین کار های منتشر شده از جهانبخش بوده که به گفته خودش برای اولین بار در ساری اجرا شد. قطعه بعدی از آهنگ‌های قدیمی‌تر انتخاب شده بود و جهانبخش به عنوان عاشقانه‌ترین کار خود آن را معرفی کرد و گفت: از طرف شما این کار را تقدیم به کسی میکنم که عاشقانه دوستش دارید. سپس دوستت دارم نواخته و اجرا شد.

دیوونه جان، چیشده، شاید، تورو دوست دارم، من و بارون، منظومه احساس، من هستم، قطعه خاطره انگیز بی ستاره و ای وای به ترتیب از جمله کارهای اجرا شده در این کنسرت بودند.

در این بین به درخواست مکرر حضار، جهانبخش قسمتی از قطعه قدیمی ای دل را نیز اجرا کرد.

در لحظات پایانی این کنسرت جهانبخش خطاب به جمعیت حاضر در سالن گفت: خیلی تشکر میکنم که در این شرایط نابسامان اقتصادی باز هم از ما حمایت می‌کنید؛ ما هم سعی می‌کنیم در این فضا لحظات شادی را برای شما ایجاد کنیم. سپس تو که حساسی، برف و بی تو میمیرم اجرا شدند.

پیش از اجرای آهنگ آخر باز هم به در خواست حضار بخشی از قطعه خاطره انگیز افسانه اجرا شد. در آخر هم اجرای مجدد قطعه پریزاد پایان بخش کنسرت بابک جهانبخش در ساری بود.

گفتنی است این کنسرت با همراهی اعضای ارکستر: آرمن کشیشی -گیتار، امین قیاسی -پرکاشن، حمید صیاف زاده -گیتار بیس، سهیل رنج‌کش -کیبورد، پرهام حسینی -ویلون، نیما حمیدی درامر، محمد زرنوش کلارینت و ساکسفون، آراد یادگاری‌فرد گیتار الکتریک و به رهبری ارکستر معین راهبر بوده است.

همچنین بابک جهانبخش در این کنسرت اعلام کرد اواخر ماه جاری قطعه جدیدی از او در فضای شاد و ریتمیک پخش خواهد شد.

این کنسرت به تهیه کنندگی آرش زاهدی و حسین یزدانی و به همت شرکت فرهنگی هنری هفت افرنگ مازندران به مدیریت مهران فغانی)برگزار شد. همچنین مدیریت اجرایی این کنسرت به عهده خانم مریم خسروی بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی