از کنایه پرحاشیه خواجه امیری به آزاده نامداری تا پایان طلسم همخوانی با ایرج!

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت احسان خواجه‌امیری شب گذشته به میزبانی تالار بزرگ وزارت کشور برگزار و در کنار وی برای نخستین بار حسین خواجه‌امیری (ایرج) در تهران روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، این کنسرت، نخستین اجرایی بود که آرمین قیطاسی به عنوان رهبر ارکستر با احسان خواجه امیری همکاری می‌کرد. «قلب ساعتی» نخستین اثری بود که با ورود ارکستر به سالن نواخته شد. ثانیه، تاوان، این حقم نیست، لحظه و بی تفاوت پس از آن اجرا شدند.

در ادامه احسان خواجه امیری گفت: می دانم خیلی دیر است. خیلی زودتر از این‌ها استاد ایرج باید روی صحنه می‌آمد. خدا را شکر آرزو به دل نمی‌مانم و امشب این اتفاق می‌افتد. پس از این صحبت بود که ایرج نیز در میان استقبال چشم‌گیر حاضرین روی صحنه آمد. «دست تقدیر» و «دوستی» به ترتیب با صدای ایرج اجرا شدند و پس از آن نوبه به قطعه «پرنده» رسید.

پس از این قطعات بار دیگر احسان خواجه امیری آثار خود را اجرا کرد و قطعاتی همچون سی سالگی، یه روزی میاد، با تمام قلب من، سلام آخر، نابرده رنج و نوشدارو اجرا شدند.

اما حاشیه و نکته اصلی اجرای شب گذشته درحالی رقم خورد که احسان خواجه امیری برای تجلیل و بزرگداشت افشین یداللهی، ترانه‌هایی از این شاعر فقید را اجرا کرد و در بخشی از اجرای خود، گفت: ترانه «هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره» من را یاد دوستان سوئیس رفته‌ای می‌اندازد که عبادتشان یک شبه به باد رفت. این کنایه خواجه امیری به مجری پرحاشیه تلویزیون خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری همراه بود. خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها» پس از این واکنش‌ها در اینستاگرام خود ضمن عذرخواهی، این صحبت‌هایش را صرفاً یک شوخی عنوان کرد.

شایان ذکر است، این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر» به مدیریت مجید عبدی برگزار شد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

درود . من بودم توی کنسرت با دوتا از دوستام / خیلی خوب بود / پر انرژی و گروه همراه احسان حرفه ای بودند. واااااااای خیلی خوب بود / حضور استاد ایرج هم خیلی هممونو خوشحال کرد / بزرگان موسیقی کشورمون همیشه حالشون خوب باشه انشاءالله

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی