فرمان فتحعلیان پس از سه سال در تهران روی صحنه رفت

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی «ایلیا» به خوانندگی فرمان فتحعلیان شب گذشته بیستم آذرماه، کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار کرد.

به گزارش رسانه نوا،  کنسرت گروه موسیقی «ایلیا» با عنوان «دیده‌ی بیدار» به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم کنندگی فرمان فتحعلیان برگزار شد.

در این کنسرت به ترتیب قطعات «فانی» با شعری از مقدس علیشاه فانی، «قلندری» با شعری از  محمدتقی غفاری، «صلح ابدی» با شعری از آرش غنی زاده، «ناجی» با شعری از فرمان فتحعلیان، «زین دو هزاران» با شعری از مولانا جلال الدین، «باز فرو ریخت عشق» با شعری از مولانا جلال الدین، «مقیم» با شعری از مقدس علیشاه فانی، «دیده بیدار» با شعری از مقدس علیشاه فانی، «شهر لیلی» با شعری از آرش غنی زاده، «بیایید بیایید» با شعری از مولانا جلال الدین، «آغوش صدا» با شعری از شِرمین شیرآسب، «مست و خراب» با شعری از مولانا جلالا الدین، «وهم» با شعری از سیروس الوند(کارگردان سینما) و «بابا حیدر» با شعری از سیدعلی عمرانی اجرا شدند.

فرمان فتحعلیاندر حین این اجرا گفت: من در این مدت عزیزی را از دست دادم که جایش در این کنسرت خیلی خالی است. شاهرخ پورمیامین برای من مانند یک برادر بود.

گفتنی اسن شهرام پومیامین – درامز، دارشان آناند – تبلا، ژوبین کلهر – کمان و کمانچه، حسین حاجیلویی – فلوت، فرزاد رضایی – گیتار الکتریک، میر مهدی قاسمی – گیتار باس، میلاد عباسی – دف و فرمان فتحعلیان – گیتار اسپانیش اعضای گروه ایلیا را شامل می‌شدند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی