فرزاد فرزین: مدیون آلبوم شانس هستم

محدثه برهانی

رسانه نوا – فرزاد فرزین با همراهی گروه شوک در دومین شب از جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه پرداخت.

فرزین از هنرمندان حاضر در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، سانس دوم اجراهای جشنواره را با اجرای قطعه «آره آره» شروع کرد؛ پس از اجرای این قطعه گفت: خیلی خوشحالم که این فرصت به ما داده شده که بازهم در کنار شما تهرانی‌های عزیز به اجرای برنامه بپردازیم و شبی خاطره انگیز را رقم بزنیم.

قطعه «شش» دومین اثر اجرا شده در این کنسرت بود و پس از آن قطعات نگرانتم، ای وای، تو فکرتم، عذاب، قلبم به ترتیب برای حضار اجرا شد تا پرونده قسمت اول این اجرا بسته شود و سولونوازی نوازندگان شروعی برای قسمت دوم این کنسرت شود.

شایان ذکر است که فرزین در قسمت اول کنسرت پس از اجرای قطعه «تو فکرتم» خاطر نشان کرد که آلبوم شانزلیزه با فضایی متفاوت و کارهای خوب سال ۹۶ منتشر می‌شود که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد و با آن خاطره بسازید.

در ادامه قطعات برگرد، عاشقت شدم، دونه دونه اشکام، بیا بیا، بچه، احساس من، ماه عسل، با تو، برای حضار اجرا شد و فرزین با بیان جزئیات آلبوم شانس گفت: در سال ۸۸ این آلبوم از من منتشر شد و من مدیون این آلبوم هستم که توانسته برای شما خاطره ساز شود.

نوازندگان این کنسرت را گروه شوک متشکل از مهران خلیلی، مهرداد معافی، احمد امین پور، یاشار خسروی، سینا پرتوی، احسان امیدی، جمال چلبیان و علیرضا کبریایی شامل می‌شدند.

در پایان از مهمانان این برنامه می‌توان به علیرضا طلیسچی، مجید عبدی، برادران حاتم پور، دکتر چراغعلی، بهزاد ابطحی اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی