کنسرت حسین ضروری و گروه آوای شفق برگزار شد

سام شرف زاده

رسانه نوا – پس از اجرای موفق حسین ضروری در سالن محک، این بار در تالار ایوان شمس به همراهی گروه آوای شفق روی صحنه رفت.

این کنسرت در یک سانس روی صحنه رفت و مخاطبین علاوه بر قطعات جدید، آهنگ های خاطره انگیزی نظیر کوچلر و آیریلیخ را شنیدند. در کنسرت حسین ضروری و گروه آوای شفق قطعات بی کلام و هم نوازی میان نوازنده ها نیز اجرا شد. نکته قابل ذکر دیگر اجرای قطعه جان مریم از زنده یاد محمد نوری بود که با درخواست حاضرین در سالن بار دیگر اجرا شد. گفتنی است در میان قطعات اجرا شده آثاری ساخته و نوشته شده توسط حسین ضروری هم وجود داشت و این خواننده نشان داد نه تنها در زمینه خوانندگی، بلکه در حوزه ساخت موسیقی و سرودن ترانه نیز توانایی های خاص خودش را دارد.

در میان همنوازی ها، همنوازی آکاردئون، پیانو، دایره و کاخن و همچنین در قطعه دیگری همنوازی پیانو وویلن بیش از دیگر قطعات مورد توجه قرار گرفت. نکته قابل توجه این کنسرت اجرای قطعات لاتین در کنار قطعات فارسی، ترکی، مازنی و فولکور بود.

حسین ضروری سرپرست گروه آوای شفق در میان گفته های خود رو به مخاطبین عنوان کرد: کنسرت های ما از آن کنسرت هایی نیست که میکروفون را سمت شما بگیرم تا با هم بخوانیم. ما همیشه سعی کرده ایم یک موسیقی استاندارد را برای مردم اجرا کنیم و موسیقی فاخر را بار دیگر احیا کنیم.

این خواننده در پایان کنسرت از گروهش برای همراهی و تمرین های مداوم برای اجرای این کنسرت تشکر کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی