حضور چشمگیر ستاره‌ها در اولین کنسرت «نریمان»

مدیر وبسایت

رسانه نوا – یکشنبه بیست و ششم اردیبشهت ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس میزبان «نریمان» و هوادارانش بود.

این خواننده که سال گذشته تازه‌ترین آلبوم خود را منتشر کرده بود، با این اجرا پس از هشت سال برای نخستین بار به روی صحنه رفت.

استیج با طراحی ساده‌ای آماده شده بود و با ورود به سالن، رفت و آمد میهمانان ویژه، نخستین موضوعی بود که به چشم می‌آمد؛ این کنسرت با حضور متعدد چهره‌های مطرح سینما، موسیقی و ورزش همراه بود که نریمان تنها برای معرفی آن‌ها، زمان ویژه‌ای را باید در نظر می‌گرفت.

پس از ورود ارکستر و نواختن قطعه‌ی «آدمکا» سرانجام نریمان به روی صحنه آمد تا این قطعه آغازی برای یکی از شادترین اجراهای اخیر تهران باشد.

در ادامه نیز به ترتیب قطعات «بی میلی»، «باور»، «به حد کافی»، «تک و تنها»، «نازنین ناز نکن»، «بوم بوم»، «وانمود»، «نازنین»، «تفاهم» و «همدم» اجرا شدند.

نریمان که مدت‌ها از برگزاری کنسرت منع بود، در این کنسرت سعی در اجرا و ارتباط مناسب با حاضرین داشت که تا حدودی نیز توانست موفق عمل کند؛ وی که با قطعاتی اکثرا شاد این برنامه را آماده کرده بود، در حین هر قطعه نیز با جملات کوتاهی از کم شدن هیجان و انرژی در سالن جلوگیری می‌کرد.

اما  در این شب که چهره‌های مطرح فراوانی به کنسرت دعوت بودند، یکی از مهم‌ترین انتقادات به اجرا را نوع معرفی میهمانان رقم زد که با توجه به تعدد چهره‌ها، نریمان فرصت کمتری برای صحبت داشت و بیشترین زمان را برای معرفی میهمانان اختصاص داد که این بخش نیز به سرعت و با خواندن سریع اسامی همراه بود.

اما از چهره‌های که در این کنسرت حاضر بودند می‌توان به پوریا حیدرى، رضا تاجبخش، امیر نورى، امیر غفارمنش، نفیسه روشن، یاحا کاشانی، انوش تقوى، هومن سزاوار، بهروز علیارى، سامان آقازمانى، باربد بابایى، محمدرضا هدایتى، سوگول طهماسبى، کیوان ملک مطیعى، سعید بنازاده، دانیال عبادى، محسن افشانى، رحمان و… اشاره کرد.

در انتها نیز اجرای دوباره‌ی «نازنین ناز نکن» و قطعه‌ی خاطره‌انگیز «خدای آسمونها» پایان بخش این کنسرت بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی