مهدی جهانی: امشب بهترین شب زندگی من است!

هاتف حسینی

رسانه نوا – نخستین کنسرت مهدی جهانی خواننده جوان موسیقی پاپ با استقبال خوب مخاطبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

اولین کنسرت مهدی جهانی با استقبال چشم‌گیر مخاطبنش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و به همت شرکت فرهنگی هنری آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و به تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد. جهانی در این کنسرت ابتدا با دو کودک روی استیج آمد و ورژن اسلو قطعه «عشقت که باشه» را اجرا کرد. او در ادامه چند قطعه دیگر از جمله «عادت کردم»، «یادگاریا»، «هم نفس»، «فوق العاده»، «آروم»، «چقدر تنهام» را با همراهی ارکستری به رهبری رضا پوررضوی روی صحنه برد.

جهانی در بخش‌های مختلفی از کنسرت بارها به این نکته اشاره کرد که کنسرت در تهران برایش آرزوی بزرگی بوده و از مخاطبانش برای اینکه او را تنها نگذاشتند، تشکر کرد و گفت: امشب بهترین شب زندگی من است و از همه شما ممنونم که من را تنها نگذاشتید.

در روزهایی که بسیاری از خواننده‌های نسل جدید به سرعت بلیت‌های کنسرتشان در تهران به فروش می‌رود، شاید حضور در کنسرت‌های این خواننده‌های جوان بتواند صحت و سقم رکوردهای دقیقه‌ای را مشخص کند. مهدی جهانی نیز از همان خواننده‌هایی بود که خیلی زود تمام بلیت‌های اولین کنسرتش به فروش رفت و همخوانی مخاطبانش در سالن میلاد، صحت این موضوع را بیش از پیش تایید می‌کرد.

گفتنی است؛ اشوان، امیرحسین فشنگچی، امیرعباس گلاب، علی شمس و … از جمله میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

گزارش ویدئویی اختصاصی رسانه نوا از این کنسرت به همراه گفتگو با مهدی جهانی، اشوان و رسول ترابی طی روزهای آتی منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی