تبریز میزبان ۸ سانس اجرای محمد علیزاده

سام بورنگ

رسانه نوا – «محمد علیزاده» خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ کشور که قرار است طی ۸ سانس در سالن آمفی‌تئاتر پتروشیمی شهر تبریز به روی صحنه برود، شب گذشته نخستین اجرایش از این کنسرت‌ها را برگزار کرد.

علیزاده که با برگزاری کنسرت‌های خود در سراسر کشور، رکورددار برگزاری کنسرت در ایران شده است، از ۲۷ تا ۳۰ مرداد نیز در تبریز به روی صحنه می‌رود.

مجمد علیزاده با ورود به صحنه ابتدا از استقبال مردم تشکر کرد و گفت بی صبرانه منتظر برگزای کنسرت در این شهر بودم. وی در ادامه قطعاتی همچون برادر، این اولین باره، فکرشم نکن، کجا میری، همینه که هست، هواتو کردم، برگرد و… را اجرا کرد.

از مهم‌ترین بخش‌های این کنسرت اجرای دو قطعه‌ی آذری توسط محمد علیزاده بود که با استقبال مخاطبان و حاضرین در سالن همراه شد.

امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو)، اشکان صدیق اذر (نوازنده لانچ پد)، اشکان موسوی (نوازنده ویالون)،محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، ایمان ذاکری (تمپو و ریتم)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی)،علی شهبازی (نوازنده گیتار) علی پور دهقان (گیتار باس) و داریوش اسدالله پور (دیجی من و کنترل) اعضای ارکستر محمد علیزاده در این شب‌ها بودند.

شایان ذکر است این کنسرت به همت انجمن موسیقی استان آذربایجان شرقی با همکاری موسسه ندای ایماژ به مدیریت غلامرضا میرزازاده و تهیه کنندگی سعید عباسی برگزار گردید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی