محسن یگانه: «بهت قول میدم» در یوتیوب ۳۶ میلیون بازدید داشت!

پارسا عمادی

رسانه نوا – کنسرت محسن یگانه در استان زادگاهش، گلستان و شهر گرگان با استقبال فراوان هم استانی‌هایش در تاریخ ۲۲،۲۳ و ۲۴ مرداد ۹۷ برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، محسن یگانه در این کنسرت برای اولین بار آهنگ جدید خود «فکر تو» را در گرگان اجرا کرد. همچنین قطعات بعد تو، باور کنم، نباشی، پا به پای تو، درکم کن، کویر، بهت قول میدم، هنوز، گناهی ندارم، وابستگی، دوستت دارم، خاطره بازی، نرو، عذاب، تو فکر میرم، نشکن دلمو و خیابونا را اجرا کرد.

یگانه در این کنسرت گفت: خیلی از سایت‌های ایرانی آماراشون فیک و قابل خرید هست ولی توی یوتیوب ازین خبرا نیست! ما که بنا بدلایلی دستمون به یوتیوب نمیرسه ولی الان «بهت قول میدم» به ۳۶۰۰۰۰۰۰ بازدید در این سایت رسید.

نوازندگان این بند عبارتند از سعید علیرضایی، پارسا پروین، شایان مجیدی، وحید قاسمی، محمدرضا زارعی، احسان یزدانی و امید آرتین.

محسن یگانه همچنین از همشهریانش در گنبد کاووس گله کرد و گفت: به نظرم بعضی از همشهری‌هایم فکر می‌کنند من آدم بی‌معرفتی هستم، چهارده سال دارم تلاش می‌کنم که توی شهر خودم کنسرت بگذارم، بارها و بارها کامنتهایی توی اینستاگرام دیدم که هضمش برام سنگین بود ولی من پشت پرده تمام تلاش خودم رو کردم که توی زادگاهم اجرا بگذارم. خیلی از غریبه ها، کسانی که ربطی به این استان نداشتند آوردند و کنسرتشان را برگزار کردند و بی سروصدا رفتند و همه چیز هم برایشان فراهم بود. به من که رسید نرسید، نشد،ن ذاشتند، نخواستن و… ولی خواستم بدونین من بی‌معرفت نیستم و همیشه دوست داشتم توی سالن المپیک گنبد کنسرت بگذارم. بزرگترین کنسرت زندگیم رو دوست داشتم اونجا برگزار کنم نه سالن ۷۰۰۰ نفری آمریکا.

گفتنی است، این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری نوای امید و مدیریت اجرایی میثم نوایی و آرتین ولی اللهی در شش سانس با استقبال بی‌نظیر مردم گلستان برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی