چهره‌های سرشناس میهمان کنسرت کُر نامیرا و فیلارمونیک شدند

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت کُر نامیرا و فیلارمونیک با مضمونی اجتماعی و نگاهی ویژه به وضعیت محیط زیست در تالار وحدت برگزار شد.

کنسرت کُر نامیرا و فیلارمونیک به رهبری فرهاد هراتی و عیلرضا شفقی‌نژاد و اجرای آثاری با مضامین اجتماعی و نگاهی ویژه به وضعیت محیط زیست در سومین روز جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

در این کنسرت به روال اجراهای گذشته‌ی کُر نامیرا و به دنبال تحقق ارائه‌ی آثاری نوین در عرصه‌ی موسیقی کُرال با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج موسیقی کُرال و پوئم سمفونیک، ۱۳ قطعه با مضامین اجتماعی به ویژه وضعیت محیط زیست اجرا شد.

در این کنسرت که تعداد زیادی از اهالی فرهنگ و هنر به تماشای آن نشستند، ۱۳ قطعه «زندگی»، «آغاز»، «در دروازه»، «شکار»، «نفس»، «انسان»، «جنگ»، «مهاجرت»، «بی‌پناه»، «کوه یخ»، «عصیان، خشم، مرگ»، «مرثیه زمین»، و «زمین مقدس- امید» به همراه پخش تصاویر مرتبط با هر قطعه و با رهبری فرهاد هراتی برای حاضران در تالار وحدت اجرا شد.

گفتنی است، هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده‌ای همچون دکتر آریان‌پور، ناصر چشم‌آذر، بهرام دهقانیار، افشین یدالهی، کیوان هنرمند، عماد اجلال، رامین بهنای، بهنام صبوحی، آرمان موسی‌پور، احسان غلامی، پویا نیک‌پور، سامان احتشامی، فرهاد قائمیان، علیرضا میرآقا و علیرضا عصار، در سومین روز جشنواره موسیقی فجر به تماشای کنسرت گروه کُر نامیرا و فیلارمونیک در تالار وحدت نشستند.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به مدیریت حمیدرضا نوربخش تا ۱ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی