«باران عشق» ناصر چشم آذر به یاد کیارستمی

سام بورنگ

رسانه نوا – چهارشنبه سوم شهریور، تالار وحدت میزبان تازه‌ترین کنسرت «ناصر چشم آذر» با عنوان «باران عشق» بود.

در ابتدای مراسم، صبا راد با اجرای مقدمه‌ای، ناصر چشم‌آذر را با لیستی از موسیقی فیلم‌هایی که تا کنون ساخته است، معرفی کرد و این هنرمند را برای شروع کنسرت به روی صحنه دعوت کرد.

این هنرمند بعد از اجرای قطعه‌های «باران عشق»،«انتظار» و «شورعشق» کمی مکث کرد تا اینکه یکی از نوازنده‌ها گفت:در این قسمت باید کلیپی پخش می‌شد! سپس کلیپی با صدای زنده یاد عباس کیارستمی پخش شد. تصاویری از یک فیلم این هنرمند که موسیقی متن آن را ناصر چشم آذر ساخته بود با تشویق حاضران در تالار وحدت همراه شد.

در ادامه، چشم آذر با اشاره به درگذشت محمد حیدری، قطعه «سوغاتی» را اجرا کرد و پس از آن قطعات بی‌کلام «باران شادی»، و رِنگ آذری«کین تُشکا (۱) و (۲) را اجرا شدند.

سپس مانی رهنما به صحنه آمد و ترانه «هجرت»، «زائر»، «خلوت» و «خدای آسمون‌ها» را اجرا کرد.

او پس از اجرای ترانه «زائر» گفت: روزی در حال سفر بودم که در ماشین به آهنگ«زائر» گوش دادم و چند بار آن را تکرار کردم و حدس زدم که این کار را آقای چشم آذر تنظیم کرده باشد. بعدها که او را در مجلسی دیدم، پرسیدم آیا این کار را شما انجام داده اید؟ و او هم جواب مثبت داد.

در انتهای کنسرت، چشم‌آذر با بیان اینکه شور و حال شما حال و هوای خوبی به ما داد، گفت: بنابراین یک بار دیگر قطعه «سوغاتی» را اجرا می کنیم.

به درخواست حاضران قطعه « خدای آسمون‌ها» نیز یکبار دیگر اجرا شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی