پایان حواشی خیک نیکوتین و نی انبان در کنسرت امید حاجیلی!

کنسرت امید حاجیلی
امیر فرزانه

رسانه نوا – بیست و یک تیر ماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان تازه‌ترین کنسرت امید حاجیلی بود.

به گزارش رسانه نوا، امید حاجیلی درحالی روی صحنه رفت که این بار نیز کنسرتش با استقبال خوبی از سوی مخاطبانش روبرو شد. حاجیلی در این کنسرت قطعاتی همچون «پریزاد»، «تردست»، «وقت گل نی»، «ای داد»، «باریکلا»، «دلبر سیاه»، «ترک دیار» و «رعنا» را اجرا کرد.

در کنسرت امید حاجیلی سید فرید‌الدین موسوی -نوازنده کیبورد و پیانو، آرشام غفوری -گیتار الکتریک، مجید برومند -سرپرست و نوازنده گیتار بیس، اشکان پورفرخی و اکبر شهریاری -پرکاشن، ارشیا والی، حسن فراهانی و علی ضرابی -ترومپت، رامین زواری -درامز، یاسر نوازنده گرجی-(سرنا، حسین شریفی و مهدی گل کرمی -ترومبون، آرش صمیمی -ساکسیفون و نی، محسن تقی نژاد -دهل، وحید اسداللهی نیازی و رضا اسداللهی نیازی -ناقاره و محمد اسداللهی -گارمان ارکستر حاجیلیتو را تشکیل می‌دادند.

همچنین محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» نیز در این کنسرت به عنوان نوازنده مهمان به نوازندگی ساز تخصصی خود «نی انبان» پرداخت و مورد تشویق بسیار قرار گرفت.

از نکات ویژه این کنسرت امید حاجیلی حضور سروش جمشیدی به عنوان مهمان ویژه بود. پس از حاشیه‌های فراوان برنامه دورهمی با موضوع اعتیاد و استفاده از ساز نی انبان با عنوان خیک نیکوتین، محسن شریفیان که پیش از این در فضای مجازی به این اقدام اعتراض کرده بود، در این کنسرت یک قطعه با ساز نی انبان را به سروش جمشیدی تقدیم کرد تا پایانی بر حواشی روزهای اخیر باشد.

سیاوش خیرابی و محسن افشانی نیز از دیگر مهمانان دعوت شده در این کنسرت بودند.

شایان ذکر است، کنسرت امید حاجیلی به همت موسسه «رویال هنر پارس» و تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی