بمب انرژی حاجیلی، پس از ترافیک ۱۴ ساعته!

سام بورنگ

رسانه نوا – اولین شب از جشنواره‌ی تابستانی نارنجستان نور با اجرای «امید حاجیلی» برگزار شد.

این اجرا در دو سانس و درحالی برگزار شد که امید حاجیلی و گروهش به دلیل ترافیک سنگین، تنها ساعتی قبل از اجرا به محل برگزاری رسیدند و کنسرت با تاخیری یک ساعته آغازشد. از همین رو، امید حاجیلی با حضور برروی استیج پیش از آغاز کنسرت از همه مردم بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی کرد.

«وای وای» نخستین قطعه‌ای بود که با ورود حاجیلی به استیج نواخته شد و پس از آن قطعات همچون «دلبر»، «باریکلا»، «ربابه»، «دلبر سیاه»، «تردست»، «افتاد» و… اجرا شدند.

امید حاجیلی در این کنسرت از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و تاریخ احتمالی پخش آن را انتهای ماه جاری اعلام کرد. او از همه مردم خواست تا با خرید نسخه اصلی این آلبوم از او حمایت کنند چرا که نزدیک به ۸ سال برای تولید این اثر زحمت کشیده است. این خواننده همچنین بارها با طنز ذاتی خود در کنسرت‌هایش به اجرای کامل قطعات اشاره کرد و گفت می‌خواهم تا آخرین ریال پول بلیت‌هایتان حلال باشد.

همچنین پدر و مادر امید حاجیلی با حضور در این کنسرت امید حاجیلی را که شب گذشته به ایران بازگشته بود، در کنسرتش سورپرایز کردند.

عرشیا والى، حسین شریفى، مجید برومند، سینا پرتوى، ارشاد غفورى، محسن خاش، مسعود پهلوان، محمد ماهوریان و مجید کمالى به سرپرستی انوشیروان تربتى اعضای گروه امید حاجیلی را تشکیل می‌دادند.

این کنسرت به همت شرکت نوای نی‌لبک شرقی با مدیریت علی آقایی نسب در هتل نارنجستان شهر نور برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی