کنسرت پورناظری‌ها به «اردوان کامکار» تقدیم شد

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته و در دومین شب از شب های موسیقی بارانا در کاخ نیاوران، کیخسرو پورناظری و گروه شمس به روی صحنه رفتند.

این برنامه شامل سه بخش مجزا بود که در بخش اول این کنسرت کیخسرو پور ناظری به همراه آیین مشکاتیان بداهه نوازی تنبور و ساز کوبه ای انجام دادند. در ادامه و در قسمت دوم این اجرا تهمورس و سهراب پورناظری نیز به روی صحنه آمدند و سه نوازی تنبور به همراهی سازهای کوبه ای را اجرا کردند. در این قسمت حسین رضایی نیان نوازنده دف و آیین مشکاتیان نیز همراه تنبورنوازان ساز می‌زدند.

پس از دقایقی استراحت حضار بخش سوم این کنسرت آغاز شد که هم نوازی تنبور کل اعضای گروه شمس به همراه سازهای کوبه‌ای بود. در انتهای این بخش تصنیف «مردان خدا پرده پندار دریدند…» اجرا شد. گفتنی است در تمام طول کنسرت سماع گری با حرکات سماع کنسرت را همراهی می‌کرد.

سهراب پورناظری همچنین در میان اجرا گفت: امشب شخصی مهمان ماست که سال ها با بیماری دست و پنجه نرم کرد و به موسیقی ما بازگشت اما جایگاه او آنچنان که باید قدر دانسته نمی شود، اجرای امشب را می خواهم به اردوان کامکار تقدیم کنم.

«شب‌های موسیقی بارانا» که از شب پنجشنبه ۲۱ مرداد در کاخ نیاوران شروع شده، تا ۲۹ مرداد ماه ادامه دارد. براساس اعلام برگزارکنندگان، پنج درصد از فروش بلیت‌های این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است .

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی