سورپرایز بهرام رادان در کنسرت رضا یزدانی

سام شرف زاده

رسانه نوا – پانزدهم دی ماه، کنسرت زمستانی رضا یزدانی غیر قابل پیش بینی تر از همیشه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

به رسم کنسرت‌های گذشته، پس از پخش تیزر مربوط به رضا یزدانی و گروهش که علی اوجی آن را کارگردانی کرده است، محمد خرمی نژاد، میلاد عدل، شهروز بردوده، مازیار احمدپور، آرش زمانیان روی صحنه حاضر شدند. شروع کنسرت اجرای زنده قسمتی از آهنگ فیلم تیک آف بود و غافلگیری حاضرین از همین قطعه و با حضور محسن شریفیان روی صحنه شروع شد که با تصاویری از این فیلم بر روی نمایشگر سالن میلاد همراه بود.

رضا یزدانی که همیشه انتخاب قطعات برای اجرا روی صحنه را از طریق یک نظرسنجی در صفحه اینستاگرام خود بر عهده هوادارانش قرار می داد، این بار نظرسنجی برای اجرای قطعات تازه منتشر شده اش بود و در این خصوص رو به مخاطبین در سالن گفت:« امشب قطعاتی اجرا خواهد شد که شما غافلگیر خواهید شد و اگر نظرسنجی همیشگی باشد این اتفاق نمی‌افتد.» با این حال شور و شوق و تشویق مخاطبین نشان داد که دوست دارند خودشان قطعات را برای اجرا انتخاب کنند.

این خواننده قطعات نوستالژیکی مثل مش رمضون، بانوی من و کافه نادری را اجرا کرد و بعضی از این آثار با تنظیم جدید برای هواداران اجرا شد. از دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت زمستانی می توان به برزخ، تونل کندوان نگاهِ توِ، اعصاب ندارم،یخبندونای قطبی چشمات، این روزا و یک قطعه منتشر نشده به اسم بارونی اشاره کرد.

از نکات قابل ذکر و جالب توجه دیگر کنسرت رضا یزدانی می توان به حضور بهرام رادان روی صحنه اشاره کرد و صحبت های رضا کیانیان در آنتراک این کنسرت بود که به مسائلی نظیر کمبود آب و آلودگی هوا اشاره کرد. گفتنی است این خواننده که همیشه به طراحی دکور توجه خاصی داشته، این بار هم با طرحی جدید برای چند قطعه کنسرت خود را به پایان رساند که طراحی مربوط به کافه نادری نسبت به دیگر طرح ها مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

کنسرت زمستانی رضا یزدانی در دو نوبت به همت شرکت رویال هنر پارس در سالن میلاد برگزار شد.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی