رضا یزدانی در جزیره کیش با خلیج فارس همصدا شد

سام شرف زاده

رسانه نوا – رضا یزدانی یکی از متفاوت ترین کنسرت‌های سال‌های اخیر خود را به میزبانی مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس، در بزرگترین آبنمای موزیکال کشور برگزار کرد.

به گزارش رسانه نوا، مخاطبین رضا یزدانی در شرایطی به کنسرت این خواننده در فضای باز مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس آمدند که جزیره کیش یک شب گرم و شرجی را تجربه می‌کرد. یزدانی در این کنسرت از آلبوم منتشر نشده‌اش خواند و حاضرین در اجرای قطعاتی مثلِ برزخ، تونل کندوان نگاهِ توِ، طهران-تهران و دیگر قطعات خاطره انگیز وی هم خوانی کردند و گفتنی است قطعه دستای تو کجاست با استقبال خوبی رو به رو شد.
در قسمتی از این کنسرت تابستانی، رضا یزدانی به کوتاه کردن موهایش اشاره کرد و گفت: بعد از بیست سال موهایم را برای کوتاه کردن در سریال بهرام بهرامیان کوتاه کردم و به زودی اطلاعات و اخبار این سریال را در اختیار شما قرار می‌دهم. وی همچنین با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش در مراحل آخر تولید قرار دارد گفت: محمد خرمی‌نژاد مشغول کار روی مراحل نهایی آلبوم است که در آن با هنرمندانی کار کرده ام که سابقه همکاری بین ما هست و دوستان جدیدی نیز در این آلبوم حضور دارند. تمام سعی ما این است که آلبوم در شهریور ماه منتشر شود.
یکی از نکات قابل توجه دیگر این کنسرت حضور چندین هوادار یزدانی بود که از شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، شیراز و اصفهان به جزیره کیش آمده بودند تا این کنسرت را از نزدیک مشاهده کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی