شهاب صادقی: به جای اینستاگرام، در سالن‌های کنسرت انرژی خود را تخلیه کنیم

سام بورنگ

رسانه نوا – ۲۹ و ۳۰ تیر ماه، برج آزادی میزبان کنسرت راک «شهاب صادقی» بود که با حضور مردم و درحالی که حاضرین منتظر آغاز اجرا بودند شهاب صادقی و کوروش زراندوز از میان جمعیت به روی صحنه آمدند و اجرای خود را آغاز کردند.

 بیشترین بخش اجرای قطعات به آثار متالیکا و به ویژه کارهای خاطره‌انگیز آن‌ها اختصاص یافت و به دلیل کوچک بودن سالن، شهاب صادقی به خوبی با مردم ارتباط برقرار می‌کرد و جو صمیمی کنسرت را تا پایان اجرا حفظ کرد.

در این اجرا شهاب صادقی بارها سعی بر این داشت که به منتقدان این سبک ثابت کند، می‌تواند به خوبی کنسرت‌های خود را برگزار کند و اجرای خود را متفاوت جلوه دهد. وی در بین صحبت های خود به نکته مهمی اشاره کرد: جای اینستاگرام در سالن‌های کنسرت انرژی خود را تخلیه کنیم.

همچنین این هنرمند چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای برگزار و افراد برنده را به عنوان نوازنده مهمان به این اجرا دعوت کرد که نوازنده‌هایی از بوشهر و شاهین‌شهر در این اجرا در کنار شهاب صادقی به هنرنمایی پرداختند.

گفتنی است در این کنسرت آریا اسدی (درامز)، کوروش زراندوز (گیتار الکتریک)، محمدرضا دلاوری (گیتار باس) به همراهی شهاب صادقی پرداختند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی