سیروان خسروی با اجرا نکردن «سوژه هات تکراری»، سوژه به تماشاگران داد

پریا حیرتی

رسانه نوا – به روزهای آخر جشنواره موسیقی فجر نزدیک می شویم و این بار نوبت سیروان خسروی بود که طی دو سانس در سالن ایرانیان روی صحنه برود.

به گزارش رسانه نوا، سیروان خسروی چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه، در هشتمین شب جشنواره موسیقی فجر طی دو سانس در سالن ایرانیان میزبان مخاطبان خود بود.

نور قرمزی استیج روشن کرد و سیروان خسروی با ساز کیبورد، اینترو قطعه «نه نرو» نواخت و کنسرت آغاز شد. پس از آن، سیروان حضور مهمانان خود را گرامی داشت و از دیدن آنها ابراز خوشحالی کرد.

سیروان خسروی که در Sold Out های کنسرت پیشرو بوده و رکورددار این اتفاق در موسیقی پاپ است، بر خلاف عمده اجراهای بی روح بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر، با کنسرتی پرهیجان شبی متفاوت برای کنسرت‌های پاپ سی و سومین جشنواره موسیقی فجر رقم زد.

«بارون پاییزی»، «تعجب نکن»، «خیلی روزا گذشت»، «قاب عکس خالی»، «آره»، «بی قرار»، «خاطرات تو»، «کجایی تو»، «برگرد»، «اینجا جای موندن نیست» و «دوست دارم زندگی رو» قطعاتی بودند که سیروان خسروی در این کنسرت اجرا کرد.

یاشا حکمی نوازنده کیبورد، مجید پروریان نوازنده گیتار بیس، امیر دانایی نوازنده گیتار الکتریک، مرتضی مسگر نوازنده درامز، نریمان ناعمی نوازنده ساکسیفون و طاها مظاهری نوازنده گیتار اعضای ارکستر سیروان خسروی در این شب بودند.

حواشی

– سلو تک تک نوازندگان در طول اجرا از نکات قابل توجه این اجرا بود که هیجان سالن را چند برابر می کرد و با تشویق های پی در پی تماشاگران همراه بود.

– اکت سیروان در تمام لحظات کنسرت، باعث شد که لحظه ای تماشاگران آرام نباشند و کنسرت شور و هیجان دیگری داشته باشد.

– سیروان از تماشاگران پرسید، کسانی هستند که بار اول کنسرت من می آیند و تقریبا بیش از نیمی از سالن، دست بلند کردند.

– سیروان خسروی، اینترو قطعه «سوژه هات تکراری» را زد و قطع کرد و گفت این تیکه زدیم اما این قطعه مجوز اجرا برای امشب ندارد. و تماشاگران با فریاد سوژه سوژه درخواست اجرای این قطعه را می کردند و تا پایان کنسرت این فریاد ها ادامه داشت.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از بیستم دی ماه آغاز و تا سی ام همین ماه نیز ادامه دارد. طی این مدت، حدود ۹۳ اجرا در شش سالن شهر تهران به روی صحنه می روند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی