علیرضا شایان: بزرگترین ویژگی «تلخند» خوانندگی من است!

محدثه برهانی

رسانه نوا – در دومین روز از پاییز سال جاری شرکت آوای مهرمیهن در سرای محله شهرآرا میزبان رونمایی از آلبوم خواننده نو ظهور عرصه موسیقی «علیرضا شایان» بود.

عصر دوم مهرماه علیرضا شایان ازنخستین آلبوم رسمی خود با نام «تلخند» رونمایی کرد.

تلخند به همت شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده با ترانه هایی از مه‌شاد عرب و همچنین موسیقی‌ای از دانیال شهرتی، مهدی بابایی و محمدرضا سبزواری منتشر شد.

در ابتدای این نشست شلوغ و پرهیاهو که میزبانی آن را آوای مهرمیهن برعهده داشت  علیرضا شایان، کیارش حسن زاده، مه‌شاد عرب و دانیال شهرتی توضیحاتی را در خصوص این آلبوم دادند.  ابتدا خواننده این اثر گفت : آلبوم تلخند با ۸ ترک را تقدیم روح پدرم و همچنین تقدیم مادرم می‌کنم

مه‌شاد عرب نیز در ادامه این  نشست گفت: تلخند پس از دو سال منتشر شد،این آلبوم در ابتدا شامل ۹ قطعه بود که قطعه “دنیای بی مرز” به دلیل کم لطفی از آلبوم حذف شد.

کیارش حسن زاده در ادامه حرف‌های این هنرمند خاطر نشان کرد: ترک دنیای بی مرز به دلیل تعجیل در زمان انتشار آلبوم از آلبوم حذف شد زیرا اخذ مجوز های لازم برای این تک ترانه با تاخیر صورت می گرفت.

دانیال شهرتی نیز در ادامه نشست توضیحاتی را در خصوص این همکاری بیان کرد و گفت: بی دردسرترین همکاری را با علیرضا شایان داشتیم و با توجه به اینکه صدای علیرضا صدای خاصی است موسیقی را جوری ساختم که بر صدای این هنرمند بنشیند.

در ادامه این نشست علیرضا شایان در پاسخ یکی از خبرنگاران در خصوص ویژگی های تکنیکی آلبوم اش نسبت به باقی آلبوم های موجود در بازار گفت: بزرگترین ویژگی که آلبوم تلخند دارد این است که با خوانندگی من بوده است.

این جواب غیرحرفه ای شایان نسبت به این سوال داد خبرنگاران را درآورد و سبب شد تا دانیال شهرتی با جواب به این سوال جو را کمی آرام کند.

شهرتی در پاسخ این سوال گفت: در بازار موسیقی که این روزها شاهد ورود خوانندگان بسیاری هم هستیم اکثر کارها کاور هایی از آثار یونانی و تا ترکی و… است، من به جرات می گویم این آلبوم کاور کاری نیست و منحصر به فرد است.

شهرتی در ادامه به سوال خبرنگاری دیگر که در خصوص تیم دو نفرشان با مه‌شاد عرب پرسید گفت: ما مافیا نیستیم و یک تیم هستیم.مافیا اجازه‌ ورود کسی به تیم‌اش را نمی دهد اما  تیم این اجازه را صادر می‌کند.

مه‌شاد عرب در  ادامه این نشست خاطر نشان کرد: “این آلبوم ها پروژه ‌های اولیه‌ای است که از تیم ما می‌شنوید. تیم ما در ابتدا تنها بود و خودمان به همت هم کارها را آغاز کردیم اما این نوید را می دهم که بزودی این تیم گسترده می‌شود ضمن اینکه باید بگویم تیم دو نفره ما حضور نوازندگانی چون هومن نامداری را نیز دارد در همین آلبوم  ساکسیفون قطعات را هومن نامداری نواخته است .”

این نشست مهمانان سرشناس زیادی نظیر پرستو صالحی، شراره رخام،نعیمه نظامدوست ،خشایار دین‌دار،مهتاب رخصتی، حسین نجفی، داشت.

در پایان کیارش حسن زاده از همکارانش در  شرکت آوای مهر میهن عرفان جهانگیر ،ساناز یوسفی و مهتاب رخصتی  برای زحماتشان در مراحل اخذ مجوز، برگزاری این نشست ، نشر و پخش این آلبوم تشکر ویژه کرد.

عکس: طلیعه خردمند

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی