فرمان فتحعلیان: بدترین ضربه زندگیم را از ممنوع الکاری‌ام خوردم

سام بورنگ

رسانه نوا – سه‌شنبه بیست و سه شهریور ماه، پردیس چارسو میزبان فرمان فتحعلیان و همراهانش شد تا این هنرمند اولین نشست رسانه‌ای خود را پیرامون انتشار آلبوم جدیدش با نام «دیده بیدار» برگزار کند.

فتحعلیان در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه در خضوض این آلبوم گفت: پس از حدود یک سال ممنوع الکاری توانستم مجوز های لازم آلبوم را بگیرم، این آلبوم به سه قالب معنوی، ترانه عاشقانه، و ترانه های اعتراضی به سیستم غلط حاکم در دنیا تقسیم بندی می شود.  ترانه های این آلبوم از سیروس الوند، شرمین شیراز، حضرت مولانا و… است و از ۹ قطعه‌ی آن، یک اثر بی کلام است. آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات را خودم بر عهده داشتم به جز تک قطعه ای که حاصل تلاش های زنده یاد شاهرخ پورمیامین بود.

فرمان فتحعلیان افزود: این آلبوم پنج سال از عمر خود را سپری کرده است و یک سال و نیم از این عمر را من افسردگی داشتم و خانه نشین بودم.

وی در خصوص ممنوع الکاری یک سال و نیم اش به خبرنگاران گفت: بر اثر سهل انگاری یک مسئول ممنوع الکار شدم و بدترین ضربه زندگیم را از این ممنوع الکاری خوردم. این ممنوع الکاری و افسردگی ممکن بود سبب مهاجرت من نیز شود. در مدت ممنوع الکاری‌ام علاوه بر رسانه‌های داخلی تعداد زیادی از رسانه‌های خارجی نیز مرا متخلف می‌نامیدند که اشتباه محض بود.

فتحعلیان در خصوص نحوه پخش این آلبوم خاطر نشان کرد: من همگام با جهانیان و به منظور جلوگیری از قانون کپی رایت این آلبوم را در اپلیکیشن منتشر می کنم که امکان دانلود در آن وجود ندارند و طرفداران تنها با کابلی می توانند در هر مکانی این آلبوم را گوش دهند. از مردم تقاضا دارم با خرید آلبوم در سامانه تلفنی و دریافت کد مربوطه، آلبوم را به صورت قانونی گوش دهند.

وی در خصوص شرکت های پخش نیز گفت:تا به امروز از شرکت های پخش ضربه های جبران ناپذیری خورده‌ام و برایم جای سوال است که چرا نباید آلبوم های سابق ام همانند: راه عشق، مست و خراب و… در بازار نباشد، این ها از مشکلات شرکت‌های پخش است.

فرمان فتحعلیان در پابان صحبتهایش گفت: با توجه به مشکلات عمده شرکت‌های پخش و افسردگی من دو راه پیش رویم بود، اول مهاجرت و دوم همگام شدن با اپلیکیشن‌های این چنینی که دیگر نیازی به شرکت‌های پخش نباشد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی