فریدون آسرایی: جای بزرگان موسیقی در بخش پاپ خالی است

سام بورنگ

رسانه نوا – فریدون آسرایی در ادامه نشست‌های رسانه‌ای جشنواره موسیقی فجر در جمع اهالی رسانه حاضر شد و برنامه‌های آتی خود را بیان کرد.

او که امسال در بخش موسیقی پاپ اجرا خواهد داشت، ادامه داد: من از جشنواره موسیقی فجر در تمام سال‌هایی که در ایران زندگی کرده‌ام، به‌جز اسم چیزی نشنیده بودم. علنا جشنواره موسیقی چیزی نبود به‌جز یک سری کنسرت‌ که در دهه فجر اجرا می‌شدند؛ نه رقابتی بود و نه جایزه‌ای، هیچ شباهتی هم به جشنواره سینما نداشت، اما در واقع یک جشنواره سینمایی بود، ولی امسال برای نخستین‌بار گروه‌های موسیقی شرکت داده شده‌اند و جایزه‌ای هم برای آن در نظر گرفته‌اند.

آسرایی بیان کرد: تا آنجا که شنیده‌ام، افرادی به‌عنوان داور در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنند. بنابراین خوشحالم که در این جشنواره حضور می‌یابم. در سال‌های قبل، جای خواننده‌های پاپ مانند خشایار اعتمادی، محمدرضا اصفهانی و علیرضا عصار خالی بود. البته من خودم را به آن‌ها ربط نمی‌دهم.

او درباره تفاوت اجرای کارش در این دوره از جشنواره نیز گفت: فکر نمی‌کنم قطعاتی که قرار است در جشنواره اجرا کنم تفاوت آنچنانی با اجرای آخرم که در دی‌ماه داشتم، داشته باشد. معمولا هر خواننده‌ای گلچینی از بهترین کارهایش را در کنسرت‌ها و جشنواره‌ها اجرا می‌کند.

این هنرمند درباره انتشار آلبوم جدیدش نیز گفت: من هیچ‌وقت آلبومی نداشته‌ام که کمتر از سه سال زمان ببرد. به احتمال زیاد، آلبوم جدیدم یک سال دیگر کار می‌برد.

آسرایی در پایان گفت: شهرت ممکن است برای خواننده اتفاق بیفتد ولی نگهداری از آن سخت‌تر است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی