امیراشکان غلامی: هنرمند باید به ذهن مردم جریان دهد نه برعکس

رسانه نوا کنسرت امیراشکان غلامی به همراه گروهش دوازدهم مرداد در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود.

امیراشکان غلامی درباره کنسرت پیش رو به خبرنگار رسانه نوا گفت: این اجرا نسبت به کارهای پیشین متفاوت خواهد بود و ما قطعاتی را از آلبوم جدید نیز اجرا خواهیم کرد. ۴ قطعه از رپرتوار اجرا به آلبوم جدید و باقی قطعات از دو آلبوم قبلی هستند. 

او درباره آلبوم جدید خود گفت: این آلبوم کمی به فضاهای موسیقی جز نزدیک تر شده و از موسیقی سافت راک فاصله گرفته است اما وکال همان نقش سابق را در قطعات ایفا می کند. برای این آلبوم هنوز به طور قطعی با نشر خاصی به توافق نرسیدیم اما آلبوم تا آبان ماه امسال منتشر خواهد شد. انتشار این آلبوم با اجرایی به بهانه رونمایی آلبوم نیز همراه خواهد بود.

این آهنکساز درباره سبک کارهای خود توضیح داد: گاها میبینم که در خبرها یا نقدرهایی که در رسانه ها چاپ می شود از موسیقی من به عنوان راک اسم برده می شود و من را راکر می نامند. موسیقی من به هیچ وجه راکر نیستم و حتی عنوان فیوژن که روی موسیقی من گذاشته می شود هم صحیح نیست. کارهای من همواره مرزی میان موسیقی جز و سافت راک را طی کرده است و البته قطعاتی بوده که در آن از ساز ایرانی استفاده شده است. انتخاب عنوان هایی مثل فیوژن یا راک باعث می شود تا ذهنیت توده مرده به سمتی برود که شاید درست نباشد.

غلامی در پایان گفت: در کلیت جامعه ما بعضی از مخاطبان و دوستان ما فکر می کنند مردم باید تعیین کنند که موزیسین باید چه کند. من فکر میکنم آرتیست باید به ذهن مردم جریان دهد نه برعکس. من هیچ وقت به اینکه بازار ازمن چه می خواهد توجه نکردم. من هنرم صادق است و دروغین نیست و شاید مخاطب کمی داشته باشم اما در نهایت با سر بالا می توانم بگویم که من هرکاری کردم برای موسیقی بوده است.

در کنسرت پیش رو امیر اشکان غلامی؛ نوازندگانی چون رضا تاجبخش (پیانو)، کسری سبکتکین (بیس)، علی باغفر (درامز)، امیر راحتی (گیتار) و میلاد مرادی (کمانچه) حضور خواهند داشت. این کنسرت دوازدهم مرداد ساعت هشت شب در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی