بابک قادری: هنرمندی که خط قرمز را رعایت کند، با ارشاد به مشکل بر نمی‌خورد

سام بورنگ

 رسانه نوا – ۲۶ شهریور فرهنگسرای ملل میزبان بابک قادری و همراهانش شد تا این هنرمند بعد از ۱۰ سال سکوت بتواند آیین رونمایی از اولین آلبوم رسمی خود را به جا بیاورد.

اولین آلبوم رسمی بابک قادری با نام «حرفی برای نگفت» پس از ۱۰ سال به همت شرکت آوای حنانه رونمایی شد.

در این مراسم علیرضا برنجی پس از پخش تیزر و در غیاب مجری به روی صحنه رفت و روند آیین رونمایی را رسماً شروع کرد.

برنجی در ابتدای این مراسم بیان کرد: انتشار «حرفی برای نگفتن» ۱۰سال به طول انجامید و امروز گرد هم آمدیم تا پس از ۱۰ سال سکوت، انتشار این آلبوم را جشن بگیریم. مفتخریم که در جمع‌مان هنرمندان عرصه شعر و موسیقی حضور دارند و از این هنرمند حمایت می‌کنند.

علیرصا برنجی پس از پایان حرف هایش از ابراهیم اسماعیلی (شاعر) دعوت کرد تا روی صحنه بیاید. ابراهیم اسماعیلی در ادامه صبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: قبل از هر صحبتی به بابک قادری و مادر گرانقدرشان تبریک می‌گویم که این هنرمند توانست پس از ۱۰سال سکوت اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کند. این آلبوم بر خلاف آلبوم های امروزی منتشر شده در عرصه موسیقی کپی از کاورهای غیر نیست و کاملا اورجینال است. در روزگاری که هنر از جمله موسیقی و شعر تبدیل به برخوردهای ویترینی با مخاطب و ژست های نا اصیل است جای امیدواری دارد که بابک قادری از این چنین ژست‌هایی به دور است.

اسماعیلی در ادامه صحبت هایش خاطر نشان کرد: در بخش ترانه آلبوم حرفی برای نگفتن با یک مجموعه کلی مواجه هستیم و نباید در این مجموعه جز نگر بود.

در بخش دیگری از این برنامه تورج شعبانخانی به دعوت برنجی روی صحنه رفت و برای مخاطبان از زحمات قادری گفت و برای انتشار این آلبوم اظهار خوشحالی کرد.

در پایان این مراسم بابک قادری بیان کرد: حرفی برای نگفتن بالاخره منتشر شد. من مدعی تمایز این آلبوم با آلبوم های دیگر نیستم و روی آلبومم غیرتی ندارم که بخواهم از آن دفاع کنم.

وی در خصوص سکوت ۱۰ساله اش نیز گفت: برای اخذ مجوز از سوی وزارت ارشاد به مشکلی بر نخوردم و اعتقادم بر این است هنرمندی که خط قرمز را رعایت می‌کند هرگز با وزارت ارشاد به مشکل بر نمی‌خورد. هنرمندان نیازی نیست در متن ترانه هایشان مستقیم حرف هایشان را بگویند، آنها می توانند در لفافه حرف بزنند.

قادری در پایان گفت: این آلبوم نسبت به شروع کارمان هیچ تغییری در هیچ بخشی نداشته است.من علاوه بر این آلبوم سه آلبوم دیگر نیز آماده دارم که ترجیح میدهم هرگز آنها را منتشر نکنم و در گنجه خاطراتم نگه دارمشان.

عکس: طلیعه خردمند

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی