«تو کیستی» در غیاب سالار عقیلی رونمایی شد

مهسا مقیلان

رسانه نوا – روز گذشته و در فرهنگسرای «نیاوران» از جدیدترین اثر «حمید متبسم» با صدای «سالار عقیلی» و همکاری گروه موسیقی «مضراب» با حضور چندتن از عوامل سازنده و مردم رونمایی شد.

به تازگی آلبوم صوتی و تصویری «تو کیستی؟» به تهیه کنندگی «صدرالدین حسین خانی» به همت شرکت «ایران گام» و موسسه ی «نغمه سرای روژین»؛ و با پخش «هنر شهر» روانه ی بازار موسیقی شده که مراسم رونمایی این اثر نیز همزمان با انتشار آن برگزار گردید.

 

با پخش سرود ملی ایران مراسم آغاز شد و در ابتدای برنامه «پور امید» درباره ی ماهیت رونمایی سخنرانی کرد و از «صدرالدین حسین خانی» به روی صحنه دعوت کرد.

 

تهیه کننده‌ی این اثر درباره ی موضوع کپی رایت بیان کرد: «از ناشران آثار فرهنگی حمایت نمی شود و متاسفانه بلافاصله پس از انتشار شاهد قرار گرفتن آنها روی سایت های اینترنتی هستیم که این موضوع لطمه ی بزرگی به تولید کنندگان آثار هنری می زند.»

 

در ادامه بحث جلد این آلبوم مطرح گردید که پور امید در این باره با تحسین طراح کار اذغان داشت: «طرح روی جلد آلبوم موضوعی است که به شنیده شدن اثر کمک بسزایی می کند و یک طراحی خوب در مخاطب ذوق بیشتری برای شنیدن آلبوم ایجاد می کند.»

 

وی همچنین با در نظر گرفتن نام این آلبوم ادامه داد: « اثر انگشت و کلون قرار گرفته روی آن اشاره به میل به شناختن دارد که با نام این اثر یعنی «تو کیستی؟» همخوانی دارد و این موضوع ذوق طراح خوب کار را می رساند.»

 

پس از آن «حمید متبسم» آهنگساز این آلبوم با تشویق حاضرین به روی صحنه رفت و سخنان خود را با عنوانی تحت نام «به راستی تو کیستی؟» آغاز کرد. او پس از توضیحاتی درباره ی پروسه‌ی تولید این آلبوم از عوامل و نوازندگان گروه «مضراب» همچون: «نوشین پاسدار»، «سمیرا گلباز»، «آوا عیوبی»، «بهناز بهنام نیا»، «پویان بیگلر»، «جلال پور سعید»، «افشین بابایی» و.. قدردانی کرد و گفت تمامی اشعار این اثر از شاعران بزرگ ایران مانند سعدی، مولانا، احمد شاملو است.

 

در ادامه ی برنامه در حالی‌که حاضرین انتظار حضور «سالار عقیلی» خواننده ی این آلبوم را داشتند، پس از پخش یک کلیپ تصویری از گروه «مضراب» و «سالار عقیلی»، «حمید متبسم» از عدم حضور عقیلی در سالن خبر داد و از وی بابت زحماتش در تولید این اثر قدردانی کرد.

 

در پایان مراسم با موسیقی زنده به پایان رسید و «حمید متبسم» آهنگساز این اثر، تعدادی از پکیج های این آلبوم را برای علاقمندان امضا کرد.

 

آلبوم «تو کیستی؟» هم اکنون در مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری کشور قابل دسترسی و خریداری می باشد.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی