«گریه تعطیله» ایمان سیاه پوشان رونمایی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – عصر جمعه پنجم شهریور ماه، کاخ نیاوران میزبان رونمایی آلبوم «گریه تعطیله» با صدای «ایمان سیاه‌پوشان» بود.

این مراسم با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد و این خواننده به معرفی آلبوم خود و همچنین اجرای زنده برخی از قطعات آن پرداخت. از مهمانان ویژه‌ای که به این مراسم آمده بودند می‌توان از یوسف تیموری، مهران مستی، محمد قلی‌پور، سعید شهروز، آتش تقی‌پور، آرش میراسماعیلی و بابک شهرکی نام برد.

اجرای مراسم را «عادل قنبری» بر عهده داشت و در ابتدا از «زهرا همتی» مدیر موسسه فروغ فلق دعوت کرد و وی به تشکر از عوامل و توضیحاتی در خصوص آلبوم پرداخت. در ادامه «ایمان سیاه‌پوشان» به روی صحنه رفت و در خصوص انتشار این آلبوم گفت: پیش از این سه آلبوم مجاز داشته‌ام اما بعد از آن هشت سال ممنوع‌الکار شدم، در این مدت سختی زیادی را تحمل کردم تا سرانجام یک سال پیش مجوز کارهایم صادر شد. سیاه‌پوشان در ادامه به انتقاد از شرکت پخش پرداخت و گفت: شرکت هنرنمای پارسیان فقط آلبوم را در تهران پخش کرده است و هیچ آلبومی در شهرستان‌ها موجود نیست و دوستان و علاقه‌مندان در شهرستان می‌توانند آلبوم را دانلود نمایند.

گفتنی است؛ آلبوم «گریه تعطیله» سیزده قطعه به نام های «آره عاشق تو ام»، «با تو رو ابرام»، «گریه تعطیله»، «یواش یواش»، «زخم زبون»، «حس قشنگ»، «باورم نمیشه رفتی»، «دن و دنه (داستان)»، «دن و دنه»، «انتخاب»، «نگو دیره»، «منحصر به فردم» و «جدایی» دارد که کار آهنگسازی اثر برعهده محسن منفرد، محسن نصری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، میلاد منصور خاکی، مهدی رامشک، سعید کهریزی و بابک افشار بوده و علیرضا امیری، بهروز منوچهری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، بابک شهرکی، ایمان سیاه پوشان، مهرداد عباسی و سعید کهریزی نیز تنظیم قطعات را انجام داده اند. ترانه های آلبوم هم سروده محسن منفرد، محسن نصری، ایمان سیاه پوشان، سمیرا فتاحی، مریم ذاکری، فرح منصوری، عادل قنبری، شیوا پروندی، مصطفی سلیمی و مسعود امینی است. این آلبوم به تهیه کنندگی زهرا همتی (مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق) منتشر شده و به همت شرکت هنرنمای پارسیان در بازار موسیقی کشور توزیع شده است.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی