مازیار فلاحی: از امروز قول می‌دهم همراه با شما ماهی یک کتاب مطالعه کنم

سام بورنگ

رسانه نوا – مراسم رونمایی از مجموعه ترانه‌های مازیار فلاحی با عنوان «مجنون لیلی» در نخستین روز از سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

«مجنون لیلی» نخستین مجموعه از ترانه‌های مازیار فلاحی نام دارد که روز گذشته در میان استقبال هوادارنش رونمایی شد.

مازیار فلاحی در این مراسم گفت: سال‌های قبل که ترانه می‌‌نوشتم فکر نمی‌کردم که روزی آنها تبدیل به موسیقی و کتاب شود. همینجا لازم می‌‌دانم از مرتضی ثابت‌قدم مدیر انتشارات فرهنگ مردم که کتاب من را با کیفیت بالا منتشر کرد تشکر کنم.

من قبل از این کتاب ترانه مجموعه‌ای داستانی را سال‌ها قبل چاپ کرده‌ام و سال‌هاست به دلیل نوع کارم نتوانستم کتاب‌هایی غیر از کتاب‌های موسیقی بخواهم اما می‌‌خواهم از امروز قول بدهم که همراه با شما ماهی یک کتاب را مطالعه کنم.

او افزود: بیایید به جای اینکه اطلاعاتمان را فقط از شبکه اجتماعی و مجازی کسب نکنیم و به جای آن به سراغ کتاب‌های منتشر شده برویم چراکه کتاب برای چاپ از فیلترهای مختلفی عبور می‌‌کند پس می‌‌توانیم به آنها اعتماد کنیم.

فلاحی در پایان با اشاره به اینکه من مطالعه همه کتاب‌ها را دوست دارم گفت: من برای چاپ این کتاب هیچ دخالتی در طراحی و اجرای آن نداشته اما امروز می‌‌بینیم که کیفیت آن قدر بالاست که حتی لمس کتاب هم لذت بخش است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی