استقبال چشم‌گیر از رونمایی «آینه قدی» مهدی یراحی

سام بورنگ

رسانه نوا – آیین رونمایی و جشن امضا چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی به نام «آینه قدی» عصر روز سه‌شنبه نوزده بهمن‌ماه در مرکز همایش و گالری دپلماتیک اکو برگزار شد.

این اجرا با استقبال چشم‌گیر هواداران و درحالی برگزار شد که تعداد زیادی از حاضرین جایی برای نشستن نداشتند و عده‌ای نیز در ابتدای مراسم نتوانستند وارد این مجموعه شوند. پس از آغاز این برنامه، امیرحسین مساح به عنوان مجری و آغازگر برنامه روی صحنه آمد و از مجید عبدی (تهیه کننده) و مهدی یراحی خواست تا با تشویق حاضرین روی صحنه حاضر شوند.

در ادامه مهدی یراحی با تشویق بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و ضمن خوشامدگویی به هواداران در خصوص این آلبوم گفت: «صحبت کردن برای من بسیار سخت است به دلیل اینکه از فاصله بسیار نزدیک انرژی و عشقتان را دریافت می‌کنم. همیشه به شما فکر می‌کنم و همه قطعاتی که ساخته می‌شوند به عشق شما است و واقعاً غیر از شما انگیزه جدی برای کار کردن وجود ندارد. از تک‌تک شما عزیزان ممنونم که امروز در این جشن رونمایی در کنار ما هستید همچنین از تمام شما عزیزان بابت پیش‌فروش آلبوم بسیار سپاسگزارم که آلبوم آینه قدی در عرض ۲۴ ساعت پرفروش‌ترین آلبوم شد. شاید من خواننده‌ای باشم که زیاد بورس کار نکنم اما تا زمانی که شما هستید، آن‌طور کار می‌کنم که دل من و شما است. امیدوارم که بتوانیم امروز جوابگوی عشق شما باشیم و شما برای هر هنرمندی یک افتخار محسوب می‌شوید.»

پس از آن زهرا عاملی روی صحنه آمد و ادامه اجرای برنامه را در دست گرفت، سپس به دعوت زهرا عاملی، مهدی یراحی به اجرای چند قطعه برای هوادارانش پرداخت گه با همخوانی و استقبال بالای حاضرین روبرو شد. در حین اجرای هرقطعه و باتوجه به شلوغی و گرمای سالن، یراحی بارها از حاضرین عذرخواهی کرد.

همچنین روزبه بمانی با تشویق فراوان حاضرین برای دقایقی روی صحنه آمد و به صحبت کوتاهی درخصوص مهدی یراحی پرداخت.

امیر شهریاری (پرکاشن)، حامد حمیدزاده (گیتار باس)، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش)، علی افلاطون (گیتار) و احسان نی زن (ویولن) اعضای ارکستر یراحی را تشکیل می‌دادند.

سپس مراسم جشن امضا آلبوم برگزار شد و هواداران پس‌ازاینکه آلبوم را خریداری کردند، به صف‌های طولانی امضا آلبوم پیوستند و سپس به‌نوبت به سمت مهدی یراحی برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

وحید پویان، مجید اولاد، آرش مهرابی، زهرا عاملی، عظیم لطیفی، سینا معین، سعید هاشمی، کوشان حداد، سعید زمانی، رضا شاهین، اسحاق اسدبیگی، هومن نامداری، امیرعلی بهادری، مجید عبدی، پیمان میرزایی، امیرحسین مساح، روزبه بمانی و امید جامع ازجمله مهمانان این مراسم بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی