صحنه از سروش یعقوبی منتشر شد

محدثه برهانی

رسانه نوا – جمعه نوزدهم آذر ماه سال جاری، مجموعه فرهنگی دزاشیب میزبان آیین رونمایی آلبوم «صحنه» با صدای «سروش یعقوبی» شد.

از عوامل آلبوم می‌توان به مهران مستی تنظیم کننده و آهنگساز ۱۰ قطعه از ۱۲ قطعه این آلبوم و وحید ظاهرخانی میکس و مستر آلبوم اشاره کرد. همچنین علی استیری ترانه سرای تمامی قطعات این آلبوم است.

در ابتدای نشست، مهران مستی در رابطه با آلبوم صحنه گفت: دراین آلبوم که کار آن حدود ۶ ماه طول کشید، ۱۲ قطعه در سبک های مختلف وجود دارد که ۱۰ قطعه ازآن هارا من تنظیم و آهنگسازی کرده‌ام. همچنین در این آلبوم از نوازندگان بسیار خوبی همچون فیروز ویسانلو، هومن نامداری و میلاد مجذوب استفاده شده است.

در ادامه سروش یعقوبی پس از تشکر از موسسه فرهنگی هنری مهر ایرانیان اعلام کرد که در آینده ای نزدیک این موسسه آلبومی از مجموع برخی خوانندگان منتشر خواهد کرد که در این آلبوم هم او فعالیت خواهد داشت. وی همچنین اضافه کرد که در حال برنامه ریزی برای اجرا در اسفند ۹۵ است.

وی در رابطه با به کارگیری یک ترانه سرا در این آلبوم گفت: متاسفانه ترانه سرا های مطرح خواننده های نوظهور را از بالا نگاه می کنند و قیمت های بسیار بالایی می دهند و البته رفار و برخورد آن ها با خواننده هایی مثل من که خیلی شناخته شده نیستند بسیار ناپسند است و اخلاق آن های حرفه ای نیست به این دلیل من اخلاق را به تنوع در کار ترجیح دادم که البته باز هم تنوع خیلی خوبی دارد و من بسیار راضی هستم.

در این آیین رونمایی مهمانانی همچون رضا بنفسه خواه، داوود منفرد، مهوش افشاری، حمید سلمان زاده، مهراج محمدی، بابک قادری، اهورا احمدی، مهران احراری، بهزاد محمدی، محمود مطلق، نازنین هاشمی، علیرضا تجویدی، عادل فلاح و… حضور داشتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی