«تصمیم»؛ تازه‌ترین آلبوم «بابک جهانبخش» منتشر می‌شود

مدیر وبسایت

رسانه نوا – اولین جلسه از کارگاه ترانه «بابک صحرایی» در سال جدید در تاریخ ۱۹ فروردین در دفتر مجله‌ی «هفت نگاه» و با حضور «بابک جهانبخش» برگزار شد.

ابتدا بابک صحرایی ضمن خوش آمگویی اظهار خوشنودی خود را منبی بر دانش ادبی بابک جهابخش اعلام کرد و گفت بابک جهانبخش از آن دست خوانندگانی است که به تمام قواعد و اصول ترانه آگاهی دارد.
سپس هنرجویان کارگاه ترانه تعدادی ترانه خواندند تا بابک صحرایی و بابک جهانبخش به نقد و اظهار نظر در مورد آثار آن‌ها بپردازند.
پس از آن نوبت به پرسش و پاسخ حاضرین از بابک جهانبخش رسید و اولین سوال این گونه مطرح شد که ترانه سرایان چگونه می‌توانند ترانه‌های خود را به دست بابک جهانبخش برسانند و جهانبخش پاسخ داد که آثار خود را با شماره تماس یا آدرس ایمیل دفتر مجله هفت نگاه ارسال کنند و وی از طریق بابک صحرایی پیگیر آن‌ها خواهد شد.
سوال بعدی در مورد عدم پخش  قطعه «سکوت» با ترانه‌ی «محسن شیرالی» در برنامه‌ی «ماه عسل» بود که بابک جهانبخش در پاسخ گفت: «احسان علیخانی» موازی با من، با چند تن از خوانندگان دیگر نیز کار می‌کرد تا بهترین اتفاق، تیتراژ ماه عسل شود البته تا ۹۰ درصد مشخص بود که قرار است من تیتراژ را بخوانم. چند ترانه از ترانه سرایان مختلف به دست من رسید که می‌خواستم بهترین را انتخاب کنم. کاری که امیرعلی بهادری برای تیتراژ خواند قرار شد به خواست احسان علیخوانی من بخوانم اما من با کمال احترام گفتم که این کار با صدا و شخصیت من هماهنگ نیست و خداروشکر دلخوری بین من و احسان علیخانی عزیز پیش نیامد اما دوست داشتم که علیخانی به تجربه من اعتماد می‌کرد. به نظرم «سکوت» بسیار آهنگ خوبی است و من افتخار می‌کنم که این آهنگ در پرونده کاری من قرار دارد.
همچنین در ادامه در خصوص آلبوم جدید بابک جهانبخش سوال شد که وی از انتشار آلبوم تا یک ماه آینده خبر داد و همچنین نام «تصمیم» را برای تازه‌ترین آلبومش عنوان کرد. وی در خصوص آلبوم تازه‌اش گفت: در آن با ترانه‌سرایان مختلفی همکاری داشته‌ام و ضمن نگاه هنری به کار به بازار هم توجه کرده‌ام. همچنین میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم نیز با «آرش پاکزاد» بوده است.
در انتها نیز جهانبخش ادامه داد که برای رسیدن به جایی که در آن قرار دارد بسیار تلاش کرده‌است و از تمامی اعضای کارگاه خواست که هیچگاه نا امید نشوند و پله به پله تلاش خود را بیشتر کنند، قطعا در این صورت به موفقیت خواهند رسید.
در پایان جلسه نیز «بابک جهانبخش» دو قطعه با پیانو اجرا کرد تا حسن ختامی برای این دورهمی باشد.
عکس ها از خاطره شمسی پور

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی